Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb ook de Collectors edition.
Graphics: WAUW!
Besturing: WAUW!
En damn, die GT3RS, dat geluid is ZO realistisch, ook binnenin.. ni normaal! en het weggedrag is echt subliem.
Wat een spel!!
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Momenteel een 500 Abarth met rond de 175pk nu, een Brera, een Focus RS met 340pk, Shelby GT500, Clio V6, enz. enz. En natuurlijk een E36 M3 in nagemaakt Hellrot
Dat vind ik een zalige optie ook, dat je auto's kan spuiten, je eigen decals maken, enz.
Velgenkeuze is er ook te over.... Als je gaat kijken bij upgrades, kan je zelfs een aandrijflijn swappen van FWD naar RWD, ik kan dus bvb van mijn 500 Abarth een RWD maken
Of een AWD...
Kortom een zalig spel, en graphics zijn zeker in orde voor diegene die daar aan twijfelen
Foto's nemen is ook wel plezant, ik heb er een paar getrokken, maar geen idee hoe je die van de xbox hier krijgt....
Momenteel een 500 Abarth met rond de 175pk nu, een Brera, een Focus RS met 340pk, Shelby GT500, Clio V6, enz. enz. En natuurlijk een E36 M3 in nagemaakt Hellrot
Dat vind ik een zalige optie ook, dat je auto's kan spuiten, je eigen decals maken, enz.
Velgenkeuze is er ook te over.... Als je gaat kijken bij upgrades, kan je zelfs een aandrijflijn swappen van FWD naar RWD, ik kan dus bvb van mijn 500 Abarth een RWD maken
Of een AWD...
Kortom een zalig spel, en graphics zijn zeker in orde voor diegene die daar aan twijfelen
Foto's nemen is ook wel plezant, ik heb er een paar getrokken, maar geen idee hoe je die van de xbox hier krijgt....
ik denk toch dat ik straks eens bij GM ga passeren
Ik ga ook weer een xbox halen speciaal voor dit speciaal. MIjn broer pakt de PS3 wel over Ik moet dit spel gewoon hebben. Telkens als ik die screenshots zie word ik jaloers
Comment