Inderdaad twas fun
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten.. keb gehad met die stomme xdoos kga mij een playstation 3 kopen dan waarschijnlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtende mclaren = de max!
zonde dak vandaag voor 2weken naar spanje vertrek anders brak ik effe alle records met die kar
alle records ??? ( ik zal geduldig wachten )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk BerichtenEn dit allemaal voor GT5 ?
natuurlijk. en ook om geen connectie problemen te hebben wat nogal veeeeel het probleem was bij jonass.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenalle records ??? ( ik zal geduldig wachten )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtennatuurlijk. en ook om geen connectie problemen te hebben wat nogal veeeeel het probleem was bij jonass.
Als er een ps3 komt, zou ik graag uw nick weten zodat ik weer met julie kan gamen
Dus als er iemand een xbox zoekt.
150€
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenZo is dat !
Als er een ps3 komt, zou ik graag uw nick weten zodat ik weer met julie kan gamen
Dus als er iemand een xbox zoekt.
150€- McClane : McClane-AW
- Vtech : Ltpeppers
- Dédé : pothoven
- Reynaerde : NextGen_BlackFox
- Lexus GS300 : Alexxz__
- Lamborghini1: Xerimax
- Trendax: Teugels
- Fille: defille20
- Jenkins: Jenkins-BE
- GTI : Wesker23
- Daan330: Daan330
- krizie : krizie
- WC-eend : Spoilt666
- Frank : fastfrank1
- Fastbart1 : fastbart1 wat had je anders verwacht !!!
- Pmmeke : Pmmeke
- corollaWRC : corollaWRC
- dRbFmc: dRbFmC
- Matthi.Lampe: Streetricer
- ///hazen: dollardude
- Raydendj: Raydendj
- Kurtjevv: kurtjevv
- Fred: Fre911
- Tommie : Muhuli
- EvO@d1rk.be : EvO_d1rk
- Corvetteboy : BrechtDecancq
- Stancke : Stancke
- BOM : bimbambommeke
- Tommeh : TomBeeGENT
- C'Mon: steffenbor
- deltabelg : deltabelg
- mrwhoopie: mrwhoopie
- Daggie : DaggieBe
- barthez : barthez1979
- wiseguy4:wiseguy4
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenwerkt ge met wifi of een kabel? ge kunt misschien beter uw router vervangen. kost 50€ een ps3 met alle zooi 400
Soit, xbox is normaal verkocht en die kerel komt erom op het einde van de week normaal.
Dan begint de zoektoch naar een ps3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renault-fan1 Bekijk BerichtenIs het mogelijk foto's te uploaden naar je pc als die je op Forza 3 heb gemaakt ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenHoe ver zit iedereen hier eigenlijk in de single player? Ik zit nog maar aan 30 procent maar ben volop bezig met de races, gaat nu wel redelijk vlot.
kzal deze avond eens zien en my profile hier eens noteren ( dacht 36% ),maar ja this al lang geleden dat ik nog eens single player gespeeld hem.
als je nog eens wil driften of wat cruisen,laat maar iet weten.
kspeel nu vooral public cat en mouse,drift en tag virus.
single player in forza 3 is redelijk saai,in forza4 zouden er challenges zijn ( zo'n beetje als in gt )
Comment
Comment