Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
      Ik speel het ondertussen niet meer. Geen tijd meer oa en GT5 komt er aan, dus gedaan met deze Arcader.
      Gisteren bij mijn maat de xbrol en de ps3 op dezelfde tv aangesloten, beiden tegelijk aangezet, eentje met GT5P en de andere met Forza natuurlijk.
      Beiden een F430 op Suzuka.

Wat meteen opviel:
      GT5, zelfs de prologue, steekt met kop en schouders VER boven Forza uit qua graphics.
      Meteen na elkaar verschilt de gameplay nog zo gek veel niet, maar Forza voelt wel veel natuurlijker aan dan GT wat maar een beetje schaatsen is. Vooral wanneer je echt hard rondjes afmaalt merk je dat Forza veel voorspelbaarder reageert en veel leuker speelt ook.
      Op gebied van geluid staat Forza natuurlijk weer mijlenver voor op GT...

Mijn maat gaat dus nu ook ergens een kapotte xbrol fixen en dan gaan we in de tussentijd Forza kapotspelen (of eerder de xbox wrs ) tot GT5 er is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten

Mijn maat gaat dus nu ook ergens een kapotte xbrol fixen en dan gaan we in de tussentijd Forza kapotspelen (of eerder de xbox wrs ) tot GT5 er is
        dus uwe maat gaat voor iets meer dan een maand nen xbox kopen en forza

Comment

• Neen.

Hij gaat een kapotte xbox halen en die maken
          En hij leent mijn Forza in de tussentijd.

Comment

• Comment

• jammer dat je dit niet meer gaat spelen, bart, en ray enzo.
              Mijn ma gaat overschakelen naar telenet en dan zijn mijn connection probs wss opgelost.
              Jammer. Ik speel nog altijd graag forza, maar dan wel online met de vaste mannen.
              Jammer dat dit er niet meer zal inzitten

Comment

• Klote man mijn xdoos ligt op sterven .
                Ik kan niet langer dan een uur spelen zonder dat het ding uitvalt .
                2012 E92 Bmw 335i DKG
                1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                  Klote man mijn xdoos ligt op sterven .
                  Ik kan niet langer dan een uur spelen zonder dat het ding uitvalt .
                  Fixen eh.

Comment

Fixen eh.

ja maar dan wel deftig eh.

Comment

• Mijne werkt nog.

Comment

Mijne werkt nog.

moet dat niet zijn...." de mijne werkt nog is "

hier draait hem nu al van eind december tot heden en dit met een eenmalige fix na de RROD van franky.( waarvoor nog steeds mijn dank franky voorjou xdoos)

Comment

• Heb mijne inderdaad in't begin meermaals moeten maken, maar de laatste keer heb ik hem serieus heetgestookt en sindsdien bolt 'ie al een paar maanden zonder problemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                            moet dat niet zijn...." de mijne werkt nog is "

hier draait hem nu al van eind december tot heden en dit met een eenmalige fix na de RROD van franky.( waarvoor nog steeds mijn dank franky voorjou xdoos)
                            Hela , nen andere kutbox gebruiken is niet 't zelfde als diezelfde repareren hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                              Hela , nen andere kutbox gebruiken is niet 't zelfde als diezelfde repareren hé.
                              Bart heeft die wel zelf gerepareerd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                                Bart heeft die wel zelf gerepareerd
                                Ah ok , sorry Bartje!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                                  Ah ok , sorry Bartje!

geeft die bloemen maar aan U moeder, zo krijg je mss ne ps3+gt5 op 3 november......

Time Trial: Coming to America
                                  What: Official Turn 10 Featured Time Trial Challenge
                                  When: Now until Friday September 24th at 12:00PM PDT
                                  Where: Time Trials in Forza Motorsport 3.
                                  Track and Car: Fiat Abarth 500 – Sebring Club

Comment

• Comment

• Comment

• dikke Ferrari
                                        hoe zit het nu met het jalopnik carpack?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                          dikke Ferrari
                                          hoe zit het nu met het jalopnik carpack?

het beste is voorbij,kwestie van carpacks en giftcars.

turn10 zal hun best moeten doen tegen 3 november,want er zullen er veel overlopen

Comment

Working...
                                          X