Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heeft iemand enig idee of je een upgrade kan kopen waarmee je de versnellingsverhoudingen kan aanpassen? Ik had voor de lol eens alles wat ik kon op de Fiesta waar ik mee ben begonnen gestoken en nu haalt dat ding volgens de graphic wel 300+ km/u, maar zijn die verhoudingen zo lang dat ik er amper gebruik van kan maken. Ik weet dat als je GT4 een race versnellingsbak installeerde je automatisch de verhoudingen kon aanpassen. Kan dat ook in Forza?
Ik word ook gek van die gevarendriehoekjes als je een andere wagen raakt. Bij mij flikkert dat constant. Ik kan slechts een 'cleane' ronde rijden als ik echt niemand in de verste verte bij mij in de buurt heb. Als ik 4-5 seconden voor de rest lig, dan krijg ik geen driehoekje meer (behalve als ik dan nog ga offroaden natuurlijk ) Weet iemand aan wat dat ligt?
Heeft iemand enig idee of je een upgrade kan kopen waarmee je de versnellingsverhoudingen kan aanpassen? Ik had voor de lol eens alles wat ik kon op de Fiesta waar ik mee ben begonnen gestoken en nu haalt dat ding volgens de graphic wel 300+ km/u, maar zijn die verhoudingen zo lang dat ik er amper gebruik van kan maken. Ik weet dat als je GT4 een race versnellingsbak installeerde je automatisch de verhoudingen kon aanpassen. Kan dat ook in Forza?
Ik word ook gek van die gevarendriehoekjes als je een andere wagen raakt. Bij mij flikkert dat constant. Ik kan slechts een 'cleane' ronde rijden als ik echt niemand in de verste verte bij mij in de buurt heb. Als ik 4-5 seconden voor de rest lig, dan krijg ik geen driehoekje meer (behalve als ik dan nog ga offroaden natuurlijk ) Weet iemand aan wat dat ligt?
Versnellingsbak kan je ook aanpassen ivm verhoudingen. Mijn fiesta rijdt 330km/h
Er zijn verschillende andere settings die ik kan aanpassen, maar de versnellingsbak is daar niet bij. Dadelijk nog eens kijken of ik er nog iets op ben vergeten te zetten.
Ik vermoed het ESP, dat staat onder in de hoek bij het ABS en zo.
En versnellingsbak kan je idd aanpassen, als je de race versnellingsbak hebt.
Ahzo, ik zet men stabiliteitscontrole altijd af en men tractiocontrole aan. Dan kan ik zot doen, maar lig ik niet direct uit de bocht
Ohja, als je met je pijltje 1x naar rechts gaat, kan je je driftpunten zien
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment