weet er iemand waarom ik altijd als 7e vertrek?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
-
Enkele van mijn aktie fotos
Momenteel level 26
Comment
-
gisteren avond nog naar Veerle gereden om de xbox te kopen. 100€ en er zit ghost recon bij. hij wou echt niet lager gaan en zelf een 2de game erbij doen was voor hem te veel. die kerel had anders wel geld genoeg getuige de harmann kardon homecinema, gigantische lcd, mercedes C klasse..
nu forza 3 gaan kopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenEuhm 100 EUR is echt ni veel hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtengisteren avond nog naar Veerle gereden om de xbox te kopen. 100€ en er zit ghost recon bij. hij wou echt niet lager gaan en zelf een 2de game erbij doen was voor hem te veel. die kerel had anders wel geld genoeg getuige de harmann kardon homecinema, gigantische lcd, mercedes C klasse..
nu forza 3 gaan kopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtendat was de vraagprijs, meestal gaat daar nog wat vanaf
Ik heb mijne voor 50 gekocht, maar kon wel nog een hdd en een component kabel halen, en ik heb er geen spellen bij
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenVia layers, wel veel werk
Nieuwe plaatje gemaakt FFF-430
Gewoon 1'tje maken, groupen en opslaan, dan kun je voortaan gewoon snel de letters en cijfers aanpassen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten100 euro is écht niet veel.
Ik heb mijne voor 50 gekocht, maar kon wel nog een hdd en een component kabel halen, en ik heb er geen spellen bij
Is toch niet veel werk?
Gewoon 1'tje maken, groupen en opslaan, dan kun je voortaan gewoon snel de letters en cijfers aanpassen.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Ik zit nu aan de Nurburgring races voor klasse A.
Supervet, Dan race je een deel van de ring tegen 1 tegenstander.
Eerste match:
GT3RS (ik) - GT2 : 1-0
Alle hulpmiddelen uit, veringen hard gezet en gaan!
Geen probleem in de bochten , toen kon hij niet volgen.. op het rechtstuk kwam hij dichterbij,maar toch; no match
2de match
GT3RS- Audi R8 V10:
Hij is sneller weg dan de GT3RS (QUATTRO!), en in de bochten is hij zeer gewaagd t.o.v de GT3RS (QUATTRO!), grappig dat hij perfecte lijnen blijft rijden,zonder enige wielspin, en bij mij men achterkant telkens maar uitbreekt. Rustig gas doseren en tempo hoger en hoger leggen, en jawel: gewonnen.
Op naar match 3!
man man, love this game2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenDas erover
Ik wou dat ik gold had, dan kon ik ze gewoon downen
ni toegeven aan microsoft
Comment
Comment