Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Bekijk Berichten
    @Lender: Is er ergens een tutorial hoe je nrplaten maakt? Het lukt mij ECHT niet !!
    Je gaat naar de storefront, en je zoekt naar vinyl groups. Je kan daar in het menu kiezen op wat je wilt zoeken, en daar kies je License Plates. Als keyword typ je in 'Belgian plate', 'belgium',... als het maar met België te maken heeft.

Je zal zeker wel wat vinden. Eentje als gewone sticker (die ik altijd vanvoor plak), en eentje met die houder zoals je bij mij ziet achteraan.

Je download die, en je opent je paint menu. Je selecteert 'create vinyl group' -> New Layer -> Load vinyl group -> je selecteert je nummerplaathouder -> en dan je nummers en letters invoegen in de juiste kleur en grootte

Is niet zo moeilijk hoor. Gewoon zien dat je juiste grootte verhoudingen hebt.
    www.flickr.com/photos/bramvds
    www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
      Was jij dat met de heeeel zware stem ?
      ja ik ben eigenlijk een grote dikke neger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
        ja ik ben eigenlijk een grote dikke neger
        j/k he
        Zo een micro vervormd je stem enorm ..
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Gaan we beginne?

Comment

• Ik snap het schakelen met die koppeling toch nie tegoei ge kunt ook gewoon opschakelen zonder de koppeling te gebruiken
            2012 E92 Bmw 335i DKG
            1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
              Ik snap het schakelen met die koppeling toch nie tegoei ge kunt ook gewoon opschakelen zonder de koppeling te gebruiken

Gaat in het echt ook, gewoon goed sleuren

ps: niet zo gezond voor versnellingsbak

Comment

• drift dance

http://www.youtube.com/watch?v=I58jmG5NnDc ...........blijven oefenen

Comment

• Graag kleinere autootjes en circuits, ik kan nog niet overweg met die R3 dingen

Comment

• drift

http://www.youtube.com/watch?v=1pEsnuGNQjA ook niet slecht

Comment

• Hoe doen die gasten dat toch freaks of talent ?
                      2012 E92 Bmw 335i DKG
                      1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
                        Hoe doen die gasten dat toch freaks of talent ?

gewoon de 2 !!!!

Comment

• Zo, dat was nice, tot mijn internet even uitviel

Sorry voor de duwtjes die ik per ongeluk her en der heb uitgedeeld
                          Weet niet of jullie me daar voor hebben uitgescholden of niet, dat volume stond te laag

Laatste race op Silverstone met de eindstrijd tussen de ML en de Fiesta was wel zwaar netjes

Comment

• Edith
                            Last edited by Alexx; 02/11/2009, 23:57.

Comment

• Dalijk nog eens?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                Dalijk nog eens?
                                Morgen doe ik ook mee, eerst zien dat gefixt te krijgen. Internetdraad gewoon in Xbox pleuren?

Comment

• Ja, zoiets

Wel eerst een account aanmaken en kijk aub dat je niet een bestaande windows live ID neemt...
                                  Zorg echt dat je een nieuw wachtwoord met gebruikersnaam en de hele bazaar aanmaakt

Comment

• Sorry voor diegenen die ik eruit heb getikt.
                                    Toch 2 races gewonnen...

Comment

• .....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                        Ja, zoiets

Wel eerst een account aanmaken en kijk aub dat je niet een bestaande windows live ID neemt...
                                        Zorg echt dat je een nieuw wachtwoord met gebruikersnaam en de hele bazaar aanmaakt

Thx! Zal ik binnenkort mijn machines is buitenhalen

Comment

• leuke races gereden alleen zat er wat veel verschil tussen de rijderskwaliteiten

enkele leuke stukken:

nek aan nek met de miura tegen ML. ik laat de ML schoon als eerst de bocht in duiken die hij helaas mist en de chicane afsnijd. ik zit hierna weeral in zn kont, volgende bocht langs binnen me er naast gezet, komt daar nog een miura piepen samen met de fiesta en een van die 2 tikt me zodat ik rond ga en niet meer mee strijd voor de zege

een 207 s2000 uitremmen aan 200km/u met een Trans Am op standaard remmen en veren gaat NIET, kwam zeker 50m verder in de uitloopstrook terecht

de races op road atlanta tegen de classic Ferrari's waren ook de moeite.

wel jammer dat maxime en benny geen headset hebben en dat alex niet binnen geraakte.

Comment

Working...
                                          X