Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
moesten jullie het rammen beu geraken, ge kunt uw tegenstanders instellen als ghosts, dan ziet ge mekaar wel maar kunt ge al ni meer uit de bocht geramd worden ...
150 € betaald.
Heb nu een e36 M3 met 488kw
Maar kan nog niet online omdat hij mijn draadloos netwerk niet vind
Heb ook wel zin om tegen iemand te ringen
Weet iemand waarom ik steeds een 'player unreachable' bericht krijg?
Dan de session wil joinen? De eerste keer kon ik er wel in..
Voor de rest werken wel alle functies, en ik kan wel online gamen met forza 3.. enkel niet met vrienden
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Ik ben er in geslaagd verbinding via pc met internet te hebben op mijn xbox. Nu doe ik "Join Xbox Live"
e-mailadres enz. invullen, paswoord. Dan komen er 3 dingen (abonnementen) op mijn scherm, 12maanden, 6maanden of 1maand xbox live met de prijs erbij. Moet ik dan "I don't want gold live" nemen?
Als ik dat neem, dan komt er of ik payement info wil enz. of dat ik dat later wil.
En dan? Hoe komen jullie aan die gratis maand dan? Ik heb nog nooit xbox gehad of zoiets, dus normaal kennen die mijn e-mailadres toch niet?
Weet iemand waarom ik steeds een 'player unreachable' bericht krijg?
Dan de session wil joinen? De eerste keer kon ik er wel in..
Voor de rest werken wel alle functies, en ik kan wel online gamen met forza 3.. enkel niet met vrienden
Jammer dat je niet kon joinen inderdaad. Vanavond nog eens proberen
Was wel plezan gisterenavond. Leuke races gehad met de ML en Cayenne De Cayenne die toch mooi de race op fujimi Kaido gewonnen
De races met de wat tragere wagens zijn inderdaad wel leuker, omdat het makkelijker vechten is met andere mensen.
De race op Silverstone was wel lachen in de ML. Als ik achter de miura zat, zag ik die bijna niet eens omdat ik zo hoog zat
Deze morgend nog eens met Maxime geprobeerd, en nope..
Wel vreemd, want al men andere functies werken wel . Ook kan ik online gamen tegen anderen,enkel niet tegen men vrienden.
Komt altijd op ; dat ik tijdelijk geen verbinding heb en player unreachable.
En de eerste keer was er geen probleem, ging alles zo goed
Anders moet ik jullie vanavond eens uitnodigen ?
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Deze morgend nog eens met Maxime geprobeerd, en nope..
Wel vreemd, want al men andere functies werken wel . Ook kan ik online gamen tegen anderen,enkel niet tegen men vrienden.
Komt altijd op ; dat ik tijdelijk geen verbinding heb en player unreachable.
En de eerste keer was er geen probleem, ging alles zo goed
Anders moet ik jullie vanavond eens uitnodigen ?
Comment