Oorspronkelijk geplaatst door Pieter
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenHeeft iemand goesting om tegen mij te seplen nu ?
mene lompe nickname is Lio deluxe
Maar mijn headset werkt niet, dus als je op een bepaald circuit wil rijden moet ge maar een message sturen.. tot zo meteen2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenIemand een idee hoe het komt dat ik niet kan verbinden met mijn draadloos netwerk?
Mijn draadloos netwerk werkt, want ik zit er op met mijn laptop op mijn pc werkt het ook, etc.
En op mijn xbox heb ik een adapter voor draadloos internet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenShit dat was zalig
Sorry voor mijn king of the road gedrag met de T-reg, maar dat ding vraagt er gewoon om
Heb zo clean mogelijk proberen te rijden, maar op het laatste NineEleven blokkeren was echt wel lachen *bats* "Benny klootzak" Heerlijk
Zalige mazoutketel eigelijk.
Met mijn Lancia'ke tegen de Touareg, ff braketesten midden op dat rechte stuk
Dat blok manoevre was inderdaad hilarisch. Ik wou er nog van profiteren want ik zat een 100 tal meter achter, maar toen Nineeleven de muur in ging kon ik hem niet meer ontwijken, en knalde mijn peperdure DB5 aan gort
Road Atlanta en America zijn inderdaad 2 leuke banen, vooral met wat tragere wagens. Geeft veel meer marge om te vechten met mekaar, en vind het persoonlijk ook leuker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtenzeker da uwe wifi zichtbaar is en da er gene macfilter op staat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenHeeft iemand goesting om tegen mij te seplen nu ?
mene lompe nickname is Lio deluxe
'k heb afgesloten2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenHeel goed geamuseerd gisterenavond. Was inderdaad vreed plezant
Met mijn Lancia'ke tegen de Touareg, ff braketesten midden op dat rechte stuk
Dat blok manoevre was inderdaad hilarisch. Ik wou er nog van profiteren want ik zat een 100 tal meter achter, maar toen Nineeleven de muur in ging kon ik hem niet meer ontwijken, en knalde mijn peperdure DB5 aan gort
Road Atlanta en America zijn inderdaad 2 leuke banen, vooral met wat tragere wagens. Geeft veel meer marge om te vechten met mekaar, en vind het persoonlijk ook leuker2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIk weet niet wat je aant doen bent, maar ik blijf niet wachten.
'k heb afgesloten
Stomme nes pffff2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenIk wil ook nog wel eens dragracen!
Met me Touey
Alleen jammer dat de laadtijden zo lang zijn voor zo'n korte racejes2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Kan iemand mij hier nu eens stap voor stap uitleggen hoe ik aan zo'n maand gold live gratis geraak??!!
Ik heb al verschillende profielen aangemaakt, dan "join xbox live", dan e-mail adressen geprobeerd. De meeste pakt hij zelfs niet aan, had bvb gregautoforum@hotmail.com gemaakt, dat pakt hij niet aan. @msn.com pakt hij ook niet aan. Op internet dan opgezocht, daar stond dat je @yahoo.com eens moest proberen.
Ik maak dus op de xbox gregautoforum@yahoo.com aan, die pakt hij wel aan. Ik pak "I don't want gold Live" en dan kom ik juist weer op hetzelfde uit, nl. Silver
Comment
-
Denk dat ik het al gevonden heb:
You can get three free Xbox live months one at a time if you want, but you’ll have to change account names each month. Simply go to the 360’s dashboard and “sign up” (by signing out of your account) and register a new name. When you fill out all the information (make sure the zip code and the city are correct, but you can use any city/zip combo like Beverly Hills, California, 90210 works) and finally get to the payment options, select Silver membership. It’ll ask you if you’re sure, so just hit yes that you’re sure, but then it will say you qualify for a free 1-month trial immediately. Just take the 1-month trial and play as you please. When your month runs up, you can just make a new silver account and get another free 1-month trial again. I regularly have guests over to play, so instead of making guest[1] and such and only getting to do social matches, we can make a bunch of free 1-month trials and everyone gets to play ranked then if they want. Good times! edit — I have been informed that there are only three 1-month trials of Xbox Live Gold (you can have as many Silvers as you please AFAIK) per x360. Still not bad!
EDIT — May not work with the new “NXE” dashboard update. I’ve already used up my freebies to know whether it works on the NXE dashboard (the one with avatars), and a few people have reported it does not work on the new kind, although it did work with the old versio. It does work with the original dashboard, though. If there is a way to revert back from the NXE, I have no idea how to do it.
Je kan btw maar 3 keer een gold live maand gratis krijgen......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk BerichtenKdenk dak binnenkort gwn effe de GM binnenstap om 3 maanden live te gaan halen , of 'k vraag dat voor Kerstmis..
dan kan ik ineens live spelen op m'n hoofdaccount
hoeveel kost 3 maand & 6 maand live?Last edited by Ambi; 04/11/2009, 14:28.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenAls je online wilt spelen moet je dat abo kopen zeker
Voila se , 3 maanden zijn besteld , nu komt dat kaartje hopelijk morgen aan
Comment
Comment