Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
    Dat was ik Alexx , nog 's bedankt om mij uit te nodigen , maar ik heb problemen met die NAT-settings , maar er stond daje gwoon ff modem aan en uit moest zetten , dat gaat ik vandaag 's doen en dan zou dat normaal wel moeten lukken , toch merci voor de uitnodigingen
    Cva
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Iemand een idee hoe het komt dat ik niet kan verbinden met mijn draadloos netwerk?
      Mijn draadloos netwerk werkt, want ik zit er op met mijn laptop op mijn pc werkt het ook, etc.
      En op mijn xbox heb ik een adapter voor draadloos internet

Comment

• Heeft iemand goesting om tegen mij te seplen nu ?
        mene lompe nickname is Lio deluxe
        2012 E92 Bmw 335i DKG
        1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
          Heeft iemand goesting om tegen mij te seplen nu ?
          Awel ja
          Maar mijn headset werkt niet, dus als je op een bepaald circuit wil rijden moet ge maar een message sturen.. tot zo meteen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
            Iemand een idee hoe het komt dat ik niet kan verbinden met mijn draadloos netwerk?
            Mijn draadloos netwerk werkt, want ik zit er op met mijn laptop op mijn pc werkt het ook, etc.
            En op mijn xbox heb ik een adapter voor draadloos internet
            zeker da uwe wifi zichtbaar is en da er gene macfilter op staat?
            2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
            2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
              Shit dat was zalig

Sorry voor mijn king of the road gedrag met de T-reg, maar dat ding vraagt er gewoon om
              Heb zo clean mogelijk proberen te rijden, maar op het laatste NineEleven blokkeren was echt wel lachen *bats* "Benny klootzak" Heerlijk

Zalige mazoutketel eigelijk.
              Heel goed geamuseerd gisterenavond. Was inderdaad vreed plezant
              Met mijn Lancia'ke tegen de Touareg, ff braketesten midden op dat rechte stuk
              Dat blok manoevre was inderdaad hilarisch. Ik wou er nog van profiteren want ik zat een 100 tal meter achter, maar toen Nineeleven de muur in ging kon ik hem niet meer ontwijken, en knalde mijn peperdure DB5 aan gort

Road Atlanta en America zijn inderdaad 2 leuke banen, vooral met wat tragere wagens. Geeft veel meer marge om te vechten met mekaar, en vind het persoonlijk ook leuker
              www.flickr.com/photos/bramvds
              www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
                zeker da uwe wifi zichtbaar is en da er gene macfilter op staat?
                Verklaar u nader want beide van die woorden zijn chinees voor mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
                  Heeft iemand goesting om tegen mij te seplen nu ?
                  Ik weet niet wat je aant doen bent, maar ik blijf niet wachten.
                  'k heb afgesloten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
                    Heel goed geamuseerd gisterenavond. Was inderdaad vreed plezant
                    Met mijn Lancia'ke tegen de Touareg, ff braketesten midden op dat rechte stuk
                    Dat blok manoevre was inderdaad hilarisch. Ik wou er nog van profiteren want ik zat een 100 tal meter achter, maar toen Nineeleven de muur in ging kon ik hem niet meer ontwijken, en knalde mijn peperdure DB5 aan gort

Road Atlanta en America zijn inderdaad 2 leuke banen, vooral met wat tragere wagens. Geeft veel meer marge om te vechten met mekaar, en vind het persoonlijk ook leuker
                    Idd, met tragere wagens is veel leuker.. als is zo'n duel Superlegera-Scuderia ook wel spannend.. maar next time mss op een korter circuit.. zodat er meer afwisseling is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                      Ik weet niet wat je aant doen bent, maar ik blijf niet wachten.
                      'k heb afgesloten
                      Die wilt maar nie verbinden "network problems with other platey can not connect" zegt hem
                      Stomme nes pffff
                      2012 E92 Bmw 335i DKG
                      1991 E30 320i

Comment

• Ik wil ook nog wel eens dragracen!

Met me Touey

Alleen jammer dat de laadtijden zo lang zijn voor zo'n korte racejes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                          Ik wil ook nog wel eens dragracen!

Met me Touey

Alleen jammer dat de laadtijden zo lang zijn voor zo'n korte racejes
                          edith

Comment

• Ik denk dat ik dalijk er niet ben, maar dat weet ik nog niet

Comment

• Juist gebeld naar helpdesk van xbox live, daar zeiden ze dat het aan de router lag.
                              Nu wat gegoogeld en een mogelijke oplossing gevonden, nu alleen nog wachten tot ouders thuis zijn en dan eens proberen
                              Duimen allemaal

Comment

• Kan iemand mij hier nu eens stap voor stap uitleggen hoe ik aan zo'n maand gold live gratis geraak??!!

Ik heb al verschillende profielen aangemaakt, dan "join xbox live", dan e-mail adressen geprobeerd. De meeste pakt hij zelfs niet aan, had bvb gregautoforum@hotmail.com gemaakt, dat pakt hij niet aan. @msn.com pakt hij ook niet aan. Op internet dan opgezocht, daar stond dat je @yahoo.com eens moest proberen.

Ik maak dus op de xbox gregautoforum@yahoo.com aan, die pakt hij wel aan. Ik pak "I don't want gold Live" en dan kom ik juist weer op hetzelfde uit, nl. Silver

Comment

• Denk dat ik het al gevonden heb:

You can get three free Xbox live months one at a time if you want, but you’ll have to change account names each month. Simply go to the 360’s dashboard and “sign up” (by signing out of your account) and register a new name. When you fill out all the information (make sure the zip code and the city are correct, but you can use any city/zip combo like Beverly Hills, California, 90210 works) and finally get to the payment options, select Silver membership. It’ll ask you if you’re sure, so just hit yes that you’re sure, but then it will say you qualify for a free 1-month trial immediately. Just take the 1-month trial and play as you please. When your month runs up, you can just make a new silver account and get another free 1-month trial again. I regularly have guests over to play, so instead of making guest[1] and such and only getting to do social matches, we can make a bunch of free 1-month trials and everyone gets to play ranked then if they want. Good times! edit — I have been informed that there are only three 1-month trials of Xbox Live Gold (you can have as many Silvers as you please AFAIK) per x360. Still not bad!

EDIT — May not work with the new “NXE” dashboard update. I’ve already used up my freebies to know whether it works on the NXE dashboard (the one with avatars), and a few people have reported it does not work on the new kind, although it did work with the old versio. It does work with the original dashboard, though. If there is a way to revert back from the NXE, I have no idea how to do it.

Je kan btw maar 3 keer een gold live maand gratis krijgen......

Comment

• Kdenk dak binnenkort gwn effe de GM binnenstap om 3 maanden live te gaan halen , of 'k vraag dat voor Kerstmis..
                                    dan kan ik ineens live spelen op m'n hoofdaccount

hoeveel kost 3 maand & 6 maand live?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                                      Kdenk dak binnenkort gwn effe de GM binnenstap om 3 maanden live te gaan halen , of 'k vraag dat voor Kerstmis..
                                      dan kan ik ineens live spelen op m'n hoofdaccount

hoeveel kost 3 maand & 6 maand live?
                                      Ik heb derstraks voor 3 maand gold live gehaald en dat kostte in extra zone 20 euro.
                                      Last edited by Ambi; 04/11/2009, 14:28.
                                      2012 E92 Bmw 335i DKG
                                      1991 E30 320i

Comment

• Als je online wilt spelen moet je dat abo kopen zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                          Als je online wilt spelen moet je dat abo kopen zeker
                                          Ja , je kan ook 3 maanden gratis spelen in principe (check hierboven)

Voila se , 3 maanden zijn besteld , nu komt dat kaartje hopelijk morgen aan

Comment

Working...
                                          X