Oorspronkelijk geplaatst door Pieter
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichtenvia eBay kan je er kopen voor 40€/12 maand.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenIemand zin om online te spelen?
Twerkt, maar naam is del mossa2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenOk ik zal u toevoegen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk BerichtenJa , je kan ook 3 maanden gratis spelen in principe (check hierboven)
Voila se , 3 maanden zijn besteld , nu komt dat kaartje hopelijk morgen aan
Comment
-
Ga nog wat seasonplay doen, en vanavond eventueel weer wat online
Mijn Mclaren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenGa nog wat seasonplay doen, en vanavond eventueel weer wat online
Mijn Mclaren
Beetje ring cruisen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenVanavond Jonass Ik doe weer mee!2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenWilde egt nie wa online?
Beetje ring cruisen?
Comment
-
Damn wat is die Nismo GT-R een lekkere wagen zeg. Best sturend ding dat ik tot nog toe heb gereden. Komt topsnelheid te kort op het rechte stuk, maar dat maak je meteen goed in de bochten. Grip, grip en nog eens grip.
Ook een heel erg gave crash gezien van de AI. Een DBR9 verremde zich wat, raakte licht de andere Nismo, die op zijn beurt lichtjes de Corvette aantikt. De corvette gaat wat schuin, de Nismo rechtdoor, en rijdt zo in op de mclaren. Heel erg gaaf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten@ micheloo, keb weeral een e36 m3 en kben bezig met hem te tunen sbied zalk eens online u afkuisen dermee2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
Comment