Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kan jij joine als ik u invite? dan wil ik wel nekeer race .
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Mijn broer heeft hier onze goede router afgepakt, en nu zitten wij voorlopig vast met zo'n voorhistorisch ding, waardoor het internet hier trager dan traag gaat.
      www.flickr.com/photos/bramvds
      www.last.fm/user/lender

Comment

• Deze heeft echt grip , grip en nog eens grip!

Handbrake

hoezo exclusief?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
          Mijn broer heeft hier onze goede router afgepakt, en nu zitten wij voorlopig vast met zo'n voorhistorisch ding, waardoor het internet hier trager dan traag gaat.
          Sorry dat ik gisteren wou stoppen, maar het was eigl echt geen doen
          De ene keer reed je voor mij, dan plots weer achter mij. En dan botste we weer zonder dat ik bij u in de buurt was. En als je voor me of achter me reed dan ging je zo in vakjes van links naar rechts

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
            Kan jij joine als ik u invite? dan wil ik wel nekeer race .
            nee , nog altijd problemen met die NAT-settings.

Microsoft ... ik heb echt zin om die boxe te geven en in brant te steken!

Comment

Sorry dat ik gisteren wou stoppen, maar het was eigl echt geen doen
              De ene keer reed je voor mij, dan plots weer achter mij. En dan botste we weer zonder dat ik bij u in de buurt was. En als je voor me of achter me reed dan ging je zo in vakjes van links naar rechts
              Begrijp dat ze, hier was het net hetzelfde. Je maakte midden op het rechte stuk zal een voorwaartse flip op een gegeven moment
              www.flickr.com/photos/bramvds
              www.last.fm/user/lender

Comment

• Jij ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                  Als je een witte xdoos hebt mag je het vergeten, uiteindelijk krijgen die het allemaal. De nieuwere zouden betere koeling hebben, maar ook daar komt het nog voor.
                  De garantie voor die RROD's is wel op 3 jaar gezet, dus als je daar nog onder valt kun je hem best opsturen.
                  Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                  Ik heb een witte
                  Ik heb een zwarte!

Merci voor de uitleg, Vos!

Comment

Jij ook
                    ROFL
                    maar inderdaad , da's ambetant , als iemand lagt die voor u rijdt

Comment

Kan jij joine als ik u invite? dan wil ik wel nekeer race .
                      Kwil ook wel nen keer racen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Bekijk Berichten
                        Ik heb een zwarte!

Merci voor de uitleg, Vos!
                        Dat betekent niet dat je safe bent

Maar de kans is wel kleiner dat het gebeurt.
                        En je hebt sowieso nog 3 jaar garantie er voor

Comment

Ik heb een witte
                          idem. speel wel via de HD maar dat maakt niets uit zeker?
                          meestal speel ik niet zo lang dus fingers crossed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                            Kwil ook wel nen keer racen
                            Ik invite u, cva?
                            Wat is uw username nu weer ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                              idem. speel wel via de HD maar dat maakt niets uit zeker?
                              meestal speel ik niet zo lang dus fingers crossed
                              Maakt idd niet uit, het is uwe gpu die gaat oververhitten

Comment

ik ga denk ik toch maar dit stuur kopen:
                                Ik heb de Logitech G27 en ben er zeer tevreden van. Moest ik van jou zijn zou ik dat ook kopen, het is zalig!

EDIT: Weet wel niet of dat werkt op een xbox.
                                AutoMinded.be

Comment

• Ik heb dat van xbox, en ben het beu

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                    Join the club
                                    Heb je nog garantie?
                                    Jep, is nog geen 2 jaar oud. Vanmorgen heb ik al naar Microsoft gebeld. Wat een gedoe zeg, moet ik nog een kartonnen doos vinden voor dat ding en laten ophalen door UPS. Ik hoop dat mijn HD ook niet naar de zak is, anders ben ik al mijn savegames en een hoop DLC kwijt
                                    AutoMinded.be

Comment

• hahaha, lachen hier met die xbox problemen, koop u allemaal een PS3 en in maart GT5 ( The REAL driving simulator )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                                        Ik heb de Logitech G27 en ben er zeer tevreden van. Moest ik van jou zijn zou ik dat ook kopen, het is zalig!

EDIT: Weet wel niet of dat werkt op een xbox.
                                        Nope.

Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                                        Jep, is nog geen 2 jaar oud. Vanmorgen heb ik al naar Microsoft gebeld. Wat een gedoe zeg, moet ik nog een kartonnen doos vinden voor dat ding en laten ophalen door UPS. Ik hoop dat mijn HD ook niet naar de zak is, anders ben ik al mijn savegames en een hoop DLC kwijt
                                        Haal uw HDD er van af en hou die thuis

Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                        hahaha, lachen hier met die xbox problemen, koop u allemaal een PS3 en in maart GT5 ( The REAL driving simulator )
                                        Sowieso, ik heb die Xbox gelukkig gekregen van een maat (ging hem wel 50 euro ervoor geven), en ik heb al vaak genoeg gezegd dat ik het nooit zelf zou kopen

Maar Forza is wel beter dan GT5.

Comment

• Owja, ik denk dat er weer leven in zit

Nu de koeling aanpakken

Comment

Working...
                                          X