Kan jij joine als ik u invite? dan wil ik wel nekeer race .
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
Mijn broer heeft hier onze goede router afgepakt, en nu zitten wij voorlopig vast met zo'n voorhistorisch ding, waardoor het internet hier trager dan traag gaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenMijn broer heeft hier onze goede router afgepakt, en nu zitten wij voorlopig vast met zo'n voorhistorisch ding, waardoor het internet hier trager dan traag gaat.
De ene keer reed je voor mij, dan plots weer achter mij. En dan botste we weer zonder dat ik bij u in de buurt was. En als je voor me of achter me reed dan ging je zo in vakjes van links naar rechts2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenKan jij joine als ik u invite? dan wil ik wel nekeer race .
Microsoft ... ik heb echt zin om die boxe te geven en in brant te steken!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenSorry dat ik gisteren wou stoppen, maar het was eigl echt geen doen
De ene keer reed je voor mij, dan plots weer achter mij. En dan botste we weer zonder dat ik bij u in de buurt was. En als je voor me of achter me reed dan ging je zo in vakjes van links naar rechts
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenAls je een witte xdoos hebt mag je het vergeten, uiteindelijk krijgen die het allemaal. De nieuwere zouden betere koeling hebben, maar ook daar komt het nog voor.
De garantie voor die RROD's is wel op 3 jaar gezet, dus als je daar nog onder valt kun je hem best opsturen.Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIk heb een witte
Merci voor de uitleg, Vos!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenJij ook
maar inderdaad , da's ambetant , als iemand lagt die voor u rijdt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenKan jij joine als ik u invite? dan wil ik wel nekeer race .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Bekijk BerichtenIk heb een zwarte!
Merci voor de uitleg, Vos!
Maar de kans is wel kleiner dat het gebeurt.
En je hebt sowieso nog 3 jaar garantie er voor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIk heb een witte
meestal speel ik niet zo lang dus fingers crossed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenKwil ook wel nen keer racen
Wat is uw username nu weer ?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenidem. speel wel via de HD maar dat maakt niets uit zeker?
meestal speel ik niet zo lang dus fingers crossed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtenik ga denk ik toch maar dit stuur kopen:
EDIT: Weet wel niet of dat werkt op een xbox.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenJoin the club
Heb je nog garantie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenIk heb de Logitech G27 en ben er zeer tevreden van. Moest ik van jou zijn zou ik dat ook kopen, het is zalig!
EDIT: Weet wel niet of dat werkt op een xbox.
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenJep, is nog geen 2 jaar oud. Vanmorgen heb ik al naar Microsoft gebeld. Wat een gedoe zeg, moet ik nog een kartonnen doos vinden voor dat ding en laten ophalen door UPS. Ik hoop dat mijn HD ook niet naar de zak is, anders ben ik al mijn savegames en een hoop DLC kwijt
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichtenhahaha, lachen hier met die xbox problemen, koop u allemaal een PS3 en in maart GT5 ( The REAL driving simulator )
Maar Forza is wel beter dan GT5.
Comment
Comment