pics
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
hoe meer screenshots ik zie, hoe meer het begint te kriebelen om die xbox in huis te halen
ik heb een aantal jaar terug zelfs speciaal de eerste xbox gekocht gewoon om Forza te kunnen spelen heb hier maar een handvol games liggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenFak. Nice
Eerste spel waar hij inzit?
Comment
-
The Bugatti Trailer
http://www.youtube.com/watch?v=_8G3t...eature=related ........ laat het aftellen maar beginnen !!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steffer234 Bekijk BerichtenDie auto's zien er echt geweldig!
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Bekijk BerichtenIk wil Forza 3 !!!
Maar ik heb helaas geen x-box.
Comment
-
Als dit in de winkel is koop ik het meteen!
Een vraagje:
Werken de stuurtjes voor de PC ook op de XBOX?
ik vind NERGENS een xbox stuurtje! enkel in een pakket, MET Forza 2, maar aangezien ik dit spel al heb vind ik dit een beetje nutteloos.
Iemand??2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenAls dit in de winkel is koop ik het meteen!
Een vraagje:
Werken de stuurtjes voor de PC ook op de XBOX?
ik vind NERGENS een xbox stuurtje! enkel in een pakket, MET Forza 2, maar aangezien ik dit spel al heb vind ik dit een beetje nutteloos.
Iemand??
stuurtjes van pc werken nie op xbox je hebt maar 1 stuur voor xbox en dat trekt op niks,ne maat van mij heeft dat gehad en onmiddelijk verkocht dat was de eerste dag van forza 2,het voelde veel te licht aan en de pedalen waren ook nie veel waard.
het wordt tijd dat ze een adaptor stuk voor usb fiche( voor logitech stuurkes ) klaarstomen........liefs als forza 3 uitkomt anders wordt het met de controller doseren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenwordt het met de controller doseren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenstuurtjes van pc werken nie op xbox je hebt maar 1 stuur voor xbox en dat trekt op niks,ne maat van mij heeft dat gehad en onmiddelijk verkocht dat was de eerste dag van forza 2,het voelde veel te licht aan en de pedalen waren ook nie veel waard.
het wordt tijd dat ze een adaptor stuk voor usb fiche( voor logitech stuurkes ) klaarstomen........liefs als forza 3 uitkomt anders wordt het met de controller doseren.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment