Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
    Zijn er bij die online races ook races waar je enkel met standaard wagens mag rijden? Geen engine swaps, en die dingen. Want ik zou liever rijden in races waar je echt je rijvaardigheden kan laten zien ipv. je tuningskills

daar ben ik ook voorstander van. je kan natuurlijk ook altijd time attacks organiseren geen geduw en getrek en dan kom je nog eens in den top 100 ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
      nog sneller

post de specs eens
      Ken ze niet vanbuiten

Wel bijna 1400NM
      En om een Veyron sneller af te zijn met meer gewicht en een slechtere stroomlijn heb je al heel wat paardjes nodig
      In een dubbele geblazen 6.0 V12 vorm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
        nog sneller

post de specs eens

@corvette boy

je kan een klasse instellen maar geen tuning verbieden. soms racen wij wel met standaard wagens.
        Jawel , dat gaat wel , allow upgrades op off zetten

Comment

• Vanavond ben ik weer op post, wie nog?

Comment

• Bon, twijfel

Iemand een xbox op overschot?
            Iemand forza 3 kopen?

Comment

• ik denk wel dat ik vanavond online kom

Golfje heeft wat extra upgrades gehad en zit nu op 520kW en 750nm
              remmen is echt een ramp..

Comment

• Tgoh, ge krijgt al die auto's cadeau!
                Al goed heb ik die GT2 kunnen kopen voor slechts 62k, want ik krijg net een GT2 cadeau stel je voor dat je die nieuw aankoopt
                Ook heb ik een Alfa 8C een tijdje geleden gekocht voor 40k ofzo, en degene die ik heb gekregen verkocht voor 70 k
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Weet iemand hoe je muziek van je mp3 / usb stick/ ... naar uw 360 zet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                    Bon, twijfel

Iemand een xbox op overschot?
                    Iemand forza 3 kopen?
                    Ik wil Forza 3 wel kopen maar ik heb nog geen Xbox...

Comment

• Mja, kzit ook nog met een component kabel en een harde schijf
                      Beste lijkt mij een andere xbox te halen, maar alles samengeteld had ik dan ook beter een nieuwe gekocht

Comment

• Ik ben echt alleen maar bezig in de auction house tegenwoordig. Is al sinds gisteren geleden dat ik nog een race (offline) gereden. Koop altijd wagens op, om die dan met een hoeveelheid winst te verkopen. heb zo al 4x ffx overgekocht, en met een smak winst weer verkocht
                        Vooral race auto's doen het goed, maar je hebt er geduld voor nodig. Als ik voor iets bied wil ik ook echt winnen, en soms staan er dan een tiental wagen in mijn 'my bids' lijst. Voorlopig heb ik er 12 te koop staan. Je moet maar eens zoeken op een FFX om mijn lijst te zien.
                        www.flickr.com/photos/bramvds
                        www.last.fm/user/lender

Comment

• kheb ook een paar auto's van mij online gesmeten, hopelijk is iemand zo dom om een auto te kopen die je later toch wint

Comment

• voorlopig niks

Comment

• Graag op PS3
                              1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                              2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                Graag op PS3
                                ²²²²²²

Helaas.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                  Graag op PS3
                                  Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                  ²²²²²²

Helaas.
                                  Idd.. Was het maar waar...

Comment

• Dat Microsoft symbool maakt het af

Zou wel perfect zijn, dan is het bestaan van een xbox360 compleet overbodig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                      Zou wel perfect zijn, dan is het bestaan van een xbox360 compleet overbodig.
                                      235€ (zonder spel) weggesmeten dan ja...

Comment

• pff ik vind nergens koopjes op de markt

wat is een goede deal voor een racewagen?

Comment

• Als je een tijdje op de auction house vertoeft zal je dat wel zelf gaan ondervinden
                                          Vanmorgen een heel erg stomme koop gedaan. Was aan het bieden op een Audi R8 prototype voor zo'n 250000cr, koopje does, maar heb perongeluk op Buyout geklikt bij het button bashin voor dat bod er door te krijgen, en heb daar nu 950.000cr. aan gespendeerd De volgende auto's die ik verkoop zal eerst voor uit het verlies te kruipen zijn. Zat aan 7.7miljoen voor die deal al. Was lekker aan het stijgen.
                                          www.flickr.com/photos/bramvds
                                          www.last.fm/user/lender

Comment

Working...
                                          X