Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik wou dat ik zo kon painten
    www.flickr.com/photos/bramvds
    www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
      Mijn DTM Audi
      hoeveel tijd steken jullie niet in die special paints man very nice
      1978 BMW E21 323i
      2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
      2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• Net 83 laps Silverstone gedaan ik kan dat circuit niet meer zien...

Beste tijd tot dusver is een 1.42.403, maar dat moet nog beter kunnen want...

1 : op de hangar straight per ongeluk van 4 naar 6 gegaan, een of twee tienden verloren.
        2 : Tweede chicane : te vroeg geremd, kon veel verder de bocht in maar wou de lap niet verknoeien.
        3 : niet volgas door Bridge kunnen gaan omdat ik met mijn linkerwielen net in't gras zat bij het uitkomen.

1.41.3xx is nodig om (voorlopig) de top 50 te halen, ik vrees dat ik daar niet geraak. Ik sta momenteel op plaats 128, dus in de top 200 blijven zal wel lukken hoop ik... Misschien top 100 als ik mijn lap nog met een dikke halve seconde kan verbeteren.

En dan zeggen dat die Aston totaal mijn auto niet is. Die breekt veel te makkelijk uit, tot in vijfde versnelling toe komt de achterzijde soms los. Silverstone ligt me dan weer wel volledig. Doe deze time trail opnieuw met tragere auto's en ik ga resoluut voor de top 50...
        '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
        '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
        '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
        '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
        '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
        '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
        '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
        '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
        '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• 83 rondes , faak , ik zou mijn xbox zelfs niet meer kunnen zien dan

Comment

• Ik ook niet, hij zou dan weer kapot zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
              Net 83 laps Silverstone gedaan ik kan dat circuit niet meer zien...

Beste tijd tot dusver is een 1.42.403, maar dat moet nog beter kunnen want...

1 : op de hangar straight per ongeluk van 4 naar 6 gegaan, een of twee tienden verloren.
              2 : Tweede chicane : te vroeg geremd, kon veel verder de bocht in maar wou de lap niet verknoeien.
              3 : niet volgas door Bridge kunnen gaan omdat ik met mijn linkerwielen net in't gras zat bij het uitkomen.

1.41.3xx is nodig om (voorlopig) de top 50 te halen, ik vrees dat ik daar niet geraak. Ik sta momenteel op plaats 128, dus in de top 200 blijven zal wel lukken hoop ik... Misschien top 100 als ik mijn lap nog met een dikke halve seconde kan verbeteren.

En dan zeggen dat die Aston totaal mijn auto niet is. Die breekt veel te makkelijk uit, tot in vijfde versnelling toe komt de achterzijde soms los. Silverstone ligt me dan weer wel volledig. Doe deze time trail opnieuw met tragere auto's en ik ga resoluut voor de top 50...
              als jou 3 opmerkingen na 83 laps nog niet hebt kunnen verbeteren dan vrees ik dat je de top 50 kunt vergeten,het zal wel aan die controller liggen zeker.

Comment

• vive le sport ( renault )

Comment

• foto's gevonden

Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                  hoeveel tijd steken jullie niet in die special paints man very nice

KAWA IS BACK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                    Waar kan je zoiets doen?

Comment

• lemans,bench,nurb,...... alles wat een rechtstuk heeft wat lang genoeg is........

Comment

• Pieter, zin in online?

Comment

KAWA IS BACK
                          pfff kleurenstelling is al twee jaar oud... wie houdt zich daar nu nog mee bezig...

j/k very nice
                          1978 BMW E21 323i
                          2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                          2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

als jou 3 opmerkingen na 83 laps nog niet hebt kunnen verbeteren dan vrees ik dat je de top 50 kunt vergeten,het zal wel aan die controller liggen zeker.
                            Ik kan ze zonder problemen verbeteren, maar dan loopt er wel iets anders mis in die lap. Het is een kwestie van gewoon blijven lappen en wachten op de ronde die zo perfect mogelijk is...
                            '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                            '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                            '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                            '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                            '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                            '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                            '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                            '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                            '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Meer dan 83 laps sorry maar dat heb ik er niet voor over ze .

Comment

• Nieuw speelgoed
                                Velgen met rood randje
                                Afbeeldingen in de bijlage
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• sorry maar wat een lelijke paintjob..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                    sorry maar wat een lelijke paintjob..

GE MOOGT GERUST ZIJN, dan blijf je er beter van af

Comment

• Hoe hebt ge da rood randje gedaan?
                                      Wil dit ook met mn e92

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                        Ik kan ze zonder problemen verbeteren, maar dan loopt er wel iets anders mis in die lap. Het is een kwestie van gewoon blijven lappen en wachten op de ronde die zo perfect mogelijk is...
                                        Als er altijd iets misloopt in een ronde dan kan je in mijn ogen niet zonder problemen verbeteren Ik heb er zo'n 15 tal gedaan ondertussen, en sta voorlopig een tiental plekken voor je met zo'n 2 tienden sneller. Een seconde zet me in de top 50, dus dat moet mss nog te doen zijn, maar het zal niet makkelijk worden.

Heb me daarnet een MC12 aangekocht, en wat een heerlijke wagen! ligt super stabiel op de weg, lekker in de bochten, en remt ontzettend lekker. Heb hem eens uitgelaten op de Ring, en in mijn 2e rondje stond er een 7.26 op de tabellen, goed voor p112, als ik me niet vergis, in de leaderboards. Kan nog zeker 3 seconden af, want heb me ontzettend verremd in de bocht voor Karussell, en in die laatste rechterdraaier voor het rechte stuk zat ik meer op het gras dan wat anders, wat je natuurlijk ontzettend veel tijd kost op het rechte stuk! Was echt verbaasd dat ik geen uitroepingsteken bij men tijd kreeg
                                        www.flickr.com/photos/bramvds
                                        www.last.fm/user/lender

Comment

• Ik ben 10 sec trager met de gt2

Comment

Working...
                                          X