ik meld mij aan voor deze avond , nog "vrijwilligers"?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
belgen van het forza forum
Belgian Racers
I tought it might be helpful to have a list of Belgian racers, incase people would feel the need for an all belgian race/drift team or just some lobby's in wich you can actually speak a language you fully understand.
So if u are from belgium just reply with your GT and the languages you speak.
list:
wotevajjjj (dutch)
squize me (dutch)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk BerichtenIk haat Microsoft.
Xbox krijgt weer spastische aanvallen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Bekijk BerichtenKoop dan de mijne!
Bwa nee , dat zal sebiet wel over zijn , ik heb de Xbox een oorveeg gegeven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pieter Bekijk Berichtenik zag uw naam staan als laatste reactie en kwist direct wat je ging zeggen
Bwa nee , dat zal sebiet wel over zijn , ik heb de xbox een oorveeg gegeven.
:d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenIk wil wel spelen maar kheb nog huiswerk en kwil der link maar nie aan beginnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk BerichtenDoe dan ne keer snel u hoowmweurk, dan kom ik af
Ziept u moar ol in
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk BerichtenAllez , Xbox naar de kloten ..
Eerst een zoemend/krakend geluid en dan loopt hij vast.. da's nu al de 3de keer dat hij vastloopt
I've had it with Microsucks.
Ik kan nu maar beter zelfmo... , Nahh
Afwachten..
Comment
-
fak maat een fully loaded Lotus Elan is geen ZAK waard. zelf met een klein beetje gas komt de achterkant om. het detail scherm vertelt mij dat zo'n 250nm voldoende zijn om de achterwielen te doen slippen. best kak als hij er 480 heeft. Ik moet er niet aan denken om een kink volgas te nemen..
ondertussen gedowntuned naar A klasse met 200kW en nu gaat het al beter maar het blijft een zeer tricky en tailhappy car, corrigeren gaat maar races win je er niet mee dan veel geld kwijt aan upgrades die ik niet kan gebruiken.
dit is de laatste kleine, lichte auto die ik tune, toch allemaal rommel als ze S zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk BerichtenAllez , Xbox naar de kloten ..
Eerst een zoemend/krakend geluid en dan loopt hij vast.. da's nu al de 3de keer dat hij vastloopt
I've had it with Microsucks.
Ik kan nu maar beter zelfmo... , Nahh
Afwachten..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk BerichtenIk heb al ne nieuwe gaan halen
je hebt PM,ik neem je oude (rrod) over,nie wegsmijten dus.......thx .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichtennr 4
Anders bel ik persoonlijk naar Billy om hem te komen repareren
Comment
Comment