Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als ik mijn wagens tune, worden sommige onstabiel tijdens het betere bochtenwerk .
Iemand die me tips kan geven??Want ik ken daar dus niet van . Ik zet men vering een stuk harder en bredere banden, maar dit helpt niet echt
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Als ik mijn wagens tune, worden sommige onstabiel tijdens het betere bochtenwerk .
Iemand die me tips kan geven??Want ik ken daar dus niet van . Ik zet men vering een stuk harder en bredere banden, maar dit helpt niet echt
Heb je al geprobeert om je roll-bars stijver te zetten?
ik heb het zelfde probleem. vooral die laatste S bocht op ladera? dat kleine circuit met die rare curbstones etc worden al mijn auto's onstabiel
ik pas enkel de banden aan, die zt ik op 1.8 bar.
remmen op 85% power zodat abs niet tussenkomt en dus remweg korter word.
camber op -1 vooras
vandaag een Dodge Charger STR8 @ 800kW gemaakt lijkt eigenlijk helemaal niet zo snel
Comment