Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk Berichtenstaat voor 10/2009
en de game staat op 2 discs, een met het overgrote deel van het spel en dan nog enkele tracks en auto's op de andere cd. De ene cd ga je dus in je 360 stoppen en de andere cd moet je eerst op je harde schijf zetten, de mensen zonder harde schijf hebben pech
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenWordt overdreven zalig.
- 400 auto's
- in-car view
- SUV's! (ML63,...)
Ga ik wss wel kopen deze.
Vetheid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenML 63??
Vetheid
Comment
-
-
Ik ben de dagen al aan het aftellen... 'k ben zwaar Forza fan, 'k vind het echt de best rijdende auto sim op de markt! De auto's voelen echt gewoon helemaal juist aan, in tegenstelling tot GranTurismo (dat dan weer ander voordelen heeft natuurlijk)
En een drift modus! Da's gewoon té lekker. Forza was altijd al een uitstekende game om in te driften, ik ben blij dat dit eindelijk beloond wordt met een specifieke modus. Ook over de interieurs ben ik heel enthousiast.
Comment
-
arcade mode
http://www.youtube.com/watch?v=Yfrie...eature=related ge kunt letterlijk overkop gaan... en die kerel zit wel in ne ferme playseat tedjue!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtendie kerel zit wel in ne ferme playseat tedjue!!!!
Getuige dat filmpje hebben ze dus al een degelijke demo... PUT IT ON XBL ALREADY!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenhttp://www.youtube.com/watch?v=Yfrie...eature=related ge kunt letterlijk overkop gaan... en die kerel zit wel in ne ferme playseat tedjue!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenVoor Forza zou ik een Xbox bijkopen, echt!
Hoeveel kost da nog nen 360 met internettoegang?
X360 zelf kost nog een 200 euro ofzo.
Comment
-
Maar voor Forza 2 moete wel een HD hebben, waardoor de prijs van de xbox die ge nodig hebt iets omhoog gaat.
Reden is omdat het spel op 2 schijfjes komt. 1 met het spel en 1 met extra wagens, circuits,.... Wil je die spelen moet je schijf 2 laden op de HD en erna schijf 1 instoppen.
Comment
-
Trucks
Rang Rover Supercharged
Saleen S331 Supercab
Ram SRT10
Audi Q7
VW Toureg
Porsche Cayenne
Region: Italy
Alfa 8C
Alfa Brera
Alfa Mito
Fiat 500 Abarth
Other
ST205 Celica GT4
RS200 Evolution
'69 Dodge Charger Daytona
AMG SL65 Black
Renaultsport Twingo
AMG ML63
Aston DBS
Alfa Giulia Sprint
510
G8 GXP
Evora
135i
E60 M5
M1
X5 4.8i
Z4M Coupe
'94 Miata R-package
'78 Firebird
Viper SRT10 ACR
300C SRT8
Challenger SRT8
'09 Fit Sport
6th gen GTI
Scirocco
Volvo C30 R-Design
Mazdaspeed3
Citroen C4 VTS
IS-F
A4 Touring Car
C-Class Touring Car
Rood = zaligheid!!!!!!!
Comment
-
zalig !!! ik heb mij ooit de eerste xbox gekocht gewoon om Forza te kunnen spelen
misschien wordt het tijd voor de xbox 360 te kopen om Forza 3 te kunnen spelen?
Comment
Comment