Wordt niet meer gemaakt. Ik heb nog 1 exemplaar liggen maar dat heb ik van een ander filiaal moeten laten komen omdat het niet meer te bestellen was.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenWordt niet meer gemaakt. Ik heb nog 1 exemplaar liggen maar dat heb ik van een ander filiaal moeten laten komen omdat het niet meer te bestellen was.
nog een andere vraag:
Ik start Forza 2 en de taal is in het Frans.. en ik kan het nergens wijzigen, wat nu? (buiten frans leren)2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtennog een andere vraag:
Ik start Forza 2 en de taal is in het Frans.. en ik kan het nergens wijzigen, wat nu? (buiten frans leren)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steffer234 Bekijk BerichtenMyn vriend had hetzelfde probleem met Underground 2! Wat ik raar vind is waarom ze een Franse versie in een Vlaamse winkel verkopen.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenHandleiding en uitleg op 't doosje is wel geheel Engels.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenDat was 't! merci Jelte!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenMisschien een forza 2 topic openen voor zelfgemaakte foto's,filmpjes,etc?
Comment
-
-
om Forza 3 te kunnen spelen had je een Xbox 360 mét harde schijf nodig, klopt dat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtenklopt, zelfs voor Forza 2 ook denk ik
Comment
-
2 Discs
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenok thanks twee cd'tjes waarschijnlijk waarbij je de ene content op de HD zet en de andere cd nodig hebt om gewoon te spelen. Dan gaan we binnenkort maar eens op zoek naar een mooi pack van de Xbox 360 hé
Forza Motorsport 3 wordt dusdanig groot dat hij geleverd zal worden op twee discs. Dit is duidelijk geworden uit een interview dat de Amerikaanse website Joystiq had met de content director John Wendl van Turn 10. Wendl zegt over de verdeling van de content op de discs het volgende:"Disc one is the full experience, even disc one is bigger than any other racing game out there. Disc two includes a lot of extra cars, even a handful of tracks."Nadat er gevraagd werd of de content van de tweede disc kon samenwerken met de content van de eerste disc, werd dit door Wendl bevestigd. Dit komt er dus op neer dat de data op de harde schijf van de Xbox 360 geïnstalleerd moet worden, wil je alles uit de game kunnen halen.
Comment
Comment