Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• pics

Comment

• hoe meer screenshots ik zie, hoe meer het begint te kriebelen om die xbox in huis te halen

ik heb een aantal jaar terug zelfs speciaal de eerste xbox gekocht gewoon om Forza te kunnen spelen heb hier maar een handvol games liggen
      1978 BMW E21 323i
      2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
      2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• new pics

V8 superstars!!!!!!!!!!!

Comment

• Comment

• Fak. Nice

Eerste spel waar hij inzit?

Comment

• vet !
              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                Fak. Nice

Eerste spel waar hij inzit?
                dit is niet het eerste spel waar hij inzit......... (need for speed pro street)

Comment

• The Bugatti Trailer

http://www.youtube.com/watch?v=_8G3t...eature=related ........ laat het aftellen maar beginnen !!!!

Comment

• Shit nog 48 dagen wachten

Comment

• Comment

• Die auto's zien er echt geweldig uit!
                        Last edited by ; 06/09/2009, 21:44. Reden: ///hazen zijn opmerking

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steffer234 Bekijk Berichten
                          Die auto's zien er echt geweldig!
                          uit.?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
                            uit.?
                            Sorry had ik niet opgemerkt.

Comment

• forza 3 intro trailer

http://www.youtube.com/watch?v=XDGlZvuvmto ........die dragstrip......

Comment

• Ik wil Forza 3 !!!

Maar ik heb helaas geen x-box.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Bekijk Berichten
                                  Ik wil Forza 3 !!!

Maar ik heb helaas geen x-box.
                                  ²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²

Comment

• Als dit in de winkel is koop ik het meteen!
                                    Een vraagje:
                                    Werken de stuurtjes voor de PC ook op de XBOX?
                                    ik vind NERGENS een xbox stuurtje! enkel in een pakket, MET Forza 2, maar aangezien ik dit spel al heb vind ik dit een beetje nutteloos.

Iemand??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                      Als dit in de winkel is koop ik het meteen!
                                      Een vraagje:
                                      Werken de stuurtjes voor de PC ook op de XBOX?
                                      ik vind NERGENS een xbox stuurtje! enkel in een pakket, MET Forza 2, maar aangezien ik dit spel al heb vind ik dit een beetje nutteloos.

Iemand??

stuurtjes van pc werken nie op xbox je hebt maar 1 stuur voor xbox en dat trekt op niks,ne maat van mij heeft dat gehad en onmiddelijk verkocht dat was de eerste dag van forza 2,het voelde veel te licht aan en de pedalen waren ook nie veel waard.
                                      het wordt tijd dat ze een adaptor stuk voor usb fiche( voor logitech stuurkes ) klaarstomen........liefs als forza 3 uitkomt anders wordt het met de controller doseren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                                        wordt het met de controller doseren.
                                        wat imo perfect gaat met een Xbox controller bij Forza 1 en dan gebruikte ik het groene knopje nog als gaspedaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                                          stuurtjes van pc werken nie op xbox je hebt maar 1 stuur voor xbox en dat trekt op niks,ne maat van mij heeft dat gehad en onmiddelijk verkocht dat was de eerste dag van forza 2,het voelde veel te licht aan en de pedalen waren ook nie veel waard.
                                          het wordt tijd dat ze een adaptor stuk voor usb fiche( voor logitech stuurkes ) klaarstomen........liefs als forza 3 uitkomt anders wordt het met de controller doseren.
                                          Ok bedankt. Afwachten dus

Comment

Working...
                                          X