Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als dit in de winkel is koop ik het meteen!
Een vraagje:
Werken de stuurtjes voor de PC ook op de XBOX?
ik vind NERGENS een xbox stuurtje! enkel in een pakket, MET Forza 2, maar aangezien ik dit spel al heb vind ik dit een beetje nutteloos.
Iemand??
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Als dit in de winkel is koop ik het meteen!
Een vraagje:
Werken de stuurtjes voor de PC ook op de XBOX?
ik vind NERGENS een xbox stuurtje! enkel in een pakket, MET Forza 2, maar aangezien ik dit spel al heb vind ik dit een beetje nutteloos.
Iemand??
stuurtjes van pc werken nie op xbox je hebt maar 1 stuur voor xbox en dat trekt op niks,ne maat van mij heeft dat gehad en onmiddelijk verkocht dat was de eerste dag van forza 2,het voelde veel te licht aan en de pedalen waren ook nie veel waard.
het wordt tijd dat ze een adaptor stuk voor usb fiche( voor logitech stuurkes ) klaarstomen........liefs als forza 3 uitkomt anders wordt het met de controller doseren.
stuurtjes van pc werken nie op xbox je hebt maar 1 stuur voor xbox en dat trekt op niks,ne maat van mij heeft dat gehad en onmiddelijk verkocht dat was de eerste dag van forza 2,het voelde veel te licht aan en de pedalen waren ook nie veel waard.
het wordt tijd dat ze een adaptor stuk voor usb fiche( voor logitech stuurkes ) klaarstomen........liefs als forza 3 uitkomt anders wordt het met de controller doseren.
Ok bedankt. Afwachten dus
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment