Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtenamazing, dag1 van de release ga ik het halen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk BerichtenIk heb de ltd edition besteld2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenWat houdt dat in ?
Comment
-
Ik was het wachten op GT5 beu en ben speciaal een Xbox 360 Arcade en Forza 2 gaan halen. Ik was altijd een immens fan van GT, ik heb alle versies hier nog liggen, maar ik moet zeggen dat Forza toch een pak realistischer en fijner speelt. Ipv iedereen zo vaak mogelijk te lappen zoals bij GT, moet je in Forza 2 echte battles tot de finish uitvechten. GT ziet er dan weer wel veel beter uit. Al zullen ze met de 5 toch ferm uit de hoek moeten komen, want Forza 3 ziet er prachtig uit. En wat een shitload aan coole wagens
Ivm de 2 discs. Ik had gehoord dat je ook een gewone harde schijf aan je Xbox kon hangen. Dat heb ik dan wel nodig want de Arcade heeft een geheugen van niks. Weet iemand hier iets meer over?
Comment
-
Het doet me twijfelen... voor maar 1 spel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenKoop gewoon een X360 2ehands
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenDat zou ik toch niet doen. X360 heeft wel eens de reputatie van snel kapot te gaan. Je weet nooit wat de vorige eigenaar daar allemaal mee uitgestoken heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenHehe ik heb gezien dat ge t spel al op voorhand kunt bestellen bij extrazone En wat is eigenlijk heb beste stuurtje voorop de xbox dat geen stukken van mensen kost?
Heb net de demo gedownload..
eerste indruk :
Zegt genoeg zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk BerichtenXbox wireless stuur , 99 euries..
Heb net de demo gedownload..
eerste indruk :
Zegt genoeg zeker?
ik heb nooit geweten dat forza zo goed was meh nu ik zie dt mensen hier eene xbox kopen speciaal voor dt spel dan moet ik dat zeker hebbe2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichtennr t schijnt is t spel zo groot dat het op 2 discs staat
nie naar het schijnt maar het is gewoon zo........... ( lees de vorige posts)
Comment
Comment