Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenDie demo, is dat op X360?
Vant weekend eens downloaden (als ik tijd heb tenminste).
Comment
-
FORZA 3 drift
http://www.youtube.com/watch?v=w7NT-NvU4dw DRIFTLAND !!!!!!!!! full control
filmpke is heeeeeeel ferm, al zeg ik het zelf......... nog een beetje geduld en het is zover........sideways,shift-lock,power over , braking ,feint.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenDie bocht vraagt gewoon om 100% sideways!
ge meugt ge rust zen !!!! banzai
Comment
-
De sound van een F430 en Carrera GT is in de Forza 2 echt realistisch, en als je door een tunnel gaat of de weerkaatsing door de bossen
Enkel jammer als je tijdens het rijden het beeld insteld zodat je je wagen ziet, het geluid gedempt is, je hoort amper iets2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenDe sound van een F430 en Carrera GT is in de Forza 2 echt realistisch, en als je door een tunnel gaat of de weerkaatsing door de bossen
Enkel jammer als je tijdens het rijden het beeld insteld zodat je je wagen ziet, het geluid gedempt is, je hoort amper iets
lambo reventon zou er eigenlijk een diesel in eht spel zitten2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichtendas wel kut ik zie dat er nog veel meer lekkers is dan de 8c ferrari gto,p4,f40
lambo reventon zou er eigenlijk een diesel in eht spel zitten
den R10 TDI
Comment
-
Comment