Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenJa blijkbaar hé, als iemand deze reeds heeft besteld2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenStaat idd nog altijd te koop. Forza 2 krijg je er ook nog bij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenHoeveel kost die Limited Edition ?
Comment
-
nog 13 dagen
Forza 3 Collector's Edition bevat:
- Forza Motorsport 2GB USB-stick
- Forza Motorsport VIP lidmaatschap en exclusieve auto pack (inclusief extra's in het online veilingshuis, community storefront en toegang tot forza online forums)
- 5 exclusieve, custom tuned en in unieke kleuren.
- Forza 3 Motorsport theme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Bekijk BerichtenJammer dat je de xbox en de limited edition niet als bundel kan kopen, bij GM.. :-(
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
Forza 3 Collector's Edition bevat:
- Forza Motorsport 2GB USB-stick
- Forza Motorsport VIP lidmaatschap en exclusieve auto pack (inclusief extra's in het online veilingshuis, community storefront en toegang tot forza online forums)
- 5 exclusieve, custom tuned en in unieke kleuren.
- Forza 3 Motorsport theme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Bekijk BerichtenOf toch?
2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenDus de LE is wat mij betreft zijn meerprijs zeker waard.
Ik heb hier gehoord dat het alsnog kan veranderen..Last edited by Alexx; 11/10/2009, 21:38.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenIk denk het wel
http://www.gamemania.be/Default.aspx...00000000023144
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steffer234 Bekijk BerichtenIk krijg zoveel goesting om nen X-Box te kopen!
gewoon kopen das toch nie zo moeilijk !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenLimited Edition is gereserveerd bij GM. Nog een paar weekjes geduld.
Denk dat voor dit spel de aanschaf van zo'n wireless racing wheel het overwegen waard is.
Iemand ervaring met zo'n stuurtje in combinatie met Forza 2 (of iets gelijkaardig)?
in jou plaats zou ik het niet kopen lees pagina 6 van dit threat. spijtig dat logitec niks uitbrengt voor forza 3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Bekijk BerichtenIk kijk er naar uit...
Iemand de demo al gespeeld?
Ik heb geen ervaring met Xbox, zijn er zaken waarop ik moet letten? Bv: niet te lang spelen dat hij "overhit" ofzo?
Heb mijn xdoos al ne lange tijd (Falcon chipset dacht ik). Nooit geen problemen mee gehad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenDus de prijs is 69 EUR?
Ik heb hier gehoord dat het alsnog kan veranderen..2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten??
lim. edition ongeveer 75 euro.
Comment
Comment