Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag de demo ook eens geïnstalleerd. Ik moet eerlijk zijn, het was toch niet zo'n indrukwekkend gevoel als toen ik Forza 2 voor het eerst speelde. Er zijn natuurlijk heel wat dingen ferm verbeterd, zoals de menu's, in-car view, carlist, graphics,... maar toch heb ik het gevoel dat het "gewoon" een uitbreiding op Forza 2 is. Wat op zich ook niet slecht is natuurlijk.

Beetje jammer van het aanbod aan auto's in de demo, ik had graag de M5 en wat SUV's gezien ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
      de gewone ongeveer 61 euro.
      lim. edition ongeveer 75 euro.
      Kan enkel minderen. Ik heb al een tiental voorbestellingen voor de Collector's Edition aan 69.99 Euro dus die mensen hoeven nooit meer te betalen. Als de prijs nog daalt krijgen ze dat verschil wel terug.

Overigens, als je het spel bij Extrazone bestelt krijg je sowieso nog een cadeaubon van 10 euro die je bij een volgende aankoop kan gebruiken dus kost het bij ons eigenlijk 60 euro.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
        Vandaag de demo ook eens geïnstalleerd. Ik moet eerlijk zijn, het was toch niet zo'n indrukwekkend gevoel als toen ik Forza 2 voor het eerst speelde. Er zijn natuurlijk heel wat dingen ferm verbeterd, zoals de menu's, in-car view, carlist, graphics,... maar toch heb ik het gevoel dat het "gewoon" een uitbreiding op Forza 2 is. Wat op zich ook niet slecht is natuurlijk.

Beetje jammer van het aanbod aan auto's in de demo, ik had graag de M5 en wat SUV's gezien ook.
        Je doet me al twijfelen om mijn bestelde xbox + spel af te zeggen
        Mja aangezien ik Forza 1&2 nooit heb gespeeld zal het niet slecht zijn he?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Bekijk Berichten
          Je doet me al twijfelen om mijn bestelde xbox + spel af te zeggen
          Mja aangezien ik Forza 1&2 nooit heb gespeeld zal het niet slecht zijn he?!
          Zo bedoel ik het ook niet hoor. Je zult zwaar onder de indruk zijn, zeker als het uw eerste Forza spel is. Die games zijn echt gewoon de beste racegames op de markt. Het zal misschien ook wel aan het feit liggen dat mijn game-periode zo een beetje voorbij is. Misschien komt ze nog wel eens terug.

Comment

• Ik ben gisteren naar de persvoorstelling van Forza 3 bij Microsoft geweest en heb de game reeds meegekregen in de "goody bag".
            Ik heb nog maar 2 reeksen uitgespeeld (European & Front Wheel Drive), maar de eerste indruk is dat het inderdaad vooral een evolutie (en geen revolutie) van Forza 2 is met betere graphics en een realistischer stuurgevoel. Ook meer decal mogelijkheden dan voorheen.
            Erg leuk vind ik de Bugatti Veyron, die verassend makkelijk te besturen is.
            Vervelend is dan weer dat je, om de game te unlocken, eerst verplicht een korte race met de Audi R8 moet rijden (hoofdsponsor van Forza 3). Op zich niet zo erg, maar per profiel dat je aanmaakt, moet je dat weer opnieuw doen.
            Download tijden duren soms ook erg lang.
            Ik had op een ander forum gelezen dat volgende wagens beschikbaar zouden zijn, maar die vind ik niet terug : Fiat 131 Abarth, Range Rover Sport Supercharged (wel de Range Rover) ,...
            Al bij al, wel een absolute aanrader !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ecurie Bekijk Berichten
              de Bugatti Veyron, die verassend makkelijk te besturen is.
              Dat had ik eigenlijk eerder van de R8 verwacht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                Dat had ik eigenlijk eerder van de R8 verwacht

ook gezellig ne audi bbq bij tom boonen................

Comment

• *edit*

Comment

Had op een ander forum gelezen dat volgende wagens beschikbaar zouden zijn, maar die vind ik niet terug : Fiat 131 Abarth, Range Rover Sport Supercharged (wel de Range Rover) ,...
                    De RRS was er niet bij dacht ik?!

Comment

• De "gewone" Range Rover Supercharged zit er wel deglijk bij, niet de Range Rover Sport.

Comment

• microsoft punten nodig

Het spel zal echter nog maandelijkse car-packs gaan krijgen waarin weer wat meer bolides gebracht zullen worden. De car packs zullen na de release van het spel gaan verschijnen. In totaal betreft het 12 software packs die je kunt gaan binnenhalen in de toekomst. Deze bevatten elk 10 wagens die je kunt gebruiken in het spel. Opgeteld zullen er dus nog 120 bolides na de lancering van de game gaan verschijnen.

Comment

Ik ben gisteren naar de persvoorstelling van Forza 3 bij Microsoft geweest en heb de game reeds meegekregen in de "goody bag".
                          Ik heb nog maar 2 reeksen uitgespeeld (European & Front Wheel Drive), maar de eerste indruk is dat het inderdaad vooral een evolutie (en geen revolutie) van Forza 2 is met betere graphics en een realistischer stuurgevoel. Ook meer decal mogelijkheden dan voorheen.
                          Erg leuk vind ik de Bugatti Veyron, die verassend makkelijk te besturen is.
                          Vervelend is dan weer dat je, om de game te unlocken, eerst verplicht een korte race met de Audi R8 moet rijden (hoofdsponsor van Forza 3). Op zich niet zo erg, maar per profiel dat je aanmaakt, moet je dat weer opnieuw doen.
                          Download tijden duren soms ook erg lang.
                          Ik had op een ander forum gelezen dat volgende wagens beschikbaar zouden zijn, maar die vind ik niet terug : Fiat 131 Abarth, Range Rover Sport Supercharged (wel de Range Rover) ,...
                          Al bij al, wel een absolute aanrader !

1/ al op de dragstrip gereden ???
                          2/ hoeveel achievements zijn er ???
                          3/ wat is jou begin auto ???
                          4/ moet je lang wachten voor de drift events,of zijn ze onmiddelijk beschikbaar ???

ps: veel plezier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                            Het spel zal echter nog maandelijkse car-packs gaan krijgen waarin weer wat meer bolides gebracht zullen worden. De car packs zullen na de release van het spel gaan verschijnen. In totaal betreft het 12 software packs die je kunt gaan binnenhalen in de toekomst. Deze bevatten elk 10 wagens die je kunt gebruiken in het spel. Opgeteld zullen er dus nog 120 bolides na de lancering van de game gaan verschijnen.

Is er al een lijst van de maandelijkse car-packs beschikbaar?
                            Hoe behaal je die microsoft punten?

Comment

Koop je in de GM , en dan vul je die code in op Xbox Live

Comment

nog geen lijst.....( mss als het game er is kan je ze zien op xbox live)
                                niet alleen bij GM ook mediamarkt , saturn ,makro,......(hangt bij xbox spelletjes)verschillend budget .

Comment

• Morgen naar GM in Kapellen, zien of ik daar de Limited edition kan bestellen !
                                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• car line up

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                    1978 BMW E21 323i
                                    2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                                    2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• Porsche!
                                      Auto's zien er ook super uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                        Porsche!
                                        Auto's zien er ook super uit
                                        echt hé

die wagens die 'locked' staan, kan je die vrij spelen of moet je dat met van die xbox punten vrij kopen?
                                        1978 BMW E21 323i
                                        2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                                        2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• Vrijspelen. Met die punten kopen zullen wel volledig nieuwe wagens zijn
                                          Die gt3RS,DBS,superlegera,etc... Zitten enkel in het limited edition pack, daarom dat ik voor die versie kies

Comment

Working...
                                          X