Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nog nooit problemen gehad met mijn x box .

Comment

• Zijn er al screenshots van het interieur?
      Last edited by ; 15/10/2009, 21:03.

Comment

• benchmark

Comment

• Comment

• Comment

• @ maxime pics of m3 stonden hieral,maar die black m3 blijft ferm.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                @ maxime pics of m3 stonden hieral,maar die black m3 blijft ferm.....
                M'n excuses!

Comment

• Zit dat circuit met die hangars standaard in het spel? Ziet er supercool uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk Berichten
                    Zit dat circuit met die hangars standaard in het spel? Ziet er supercool uit.

two extra tracks: the brand new Benchmark High Speed Ring and the returning circuit Sidewinder Proving Grounds. On Oct. 27, this pack will be exclusively available via a one-time-use token card included in every new copy of “Forza Motorsport 3.”

Comment

• die range lijkt me wel leuk rijden als die effectief een 'kut' weggedrag krijgt

ik vind die rode scirroco wel veel lelijker zijn dan die nieuwe foto's hierboven. die pontiac ziet er werkelijk fantastisch uit met het nodige realisme terwijl die scirroco echt een tekening is..

Comment

• *edit*

Comment

• Bij PAL60 heeft de tv een troebel beeld (HDReady), bij 50 niet
                          Is een HDMI kabel een oplossing?

Ik heb toch een redelijk nieuwe tv
                          Last edited by ; 17/10/2009, 10:25.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Bekijk Berichten
                                  Bij PAL60 heeft de tv een troebel beeld (HDReady), bij 50 niet
                                  Is een HDMI kabel een oplossing?

Ik heb toch een redelijk nieuwe tv
                                  Als ik dit moet geloven, is het opgelost met een HDMI kabel..

Welke moet ik dan kopen? De Component HD AV Cable of de HDMI AV Cable

Dit is de TV, hij ondersteunt dus ook PAL60..

TV Tuner
                                  Analogue TV Tuner NTSC, PAL, SECAM
                                  Multi-channel Preview Picture-and-picture (PAP), picture-in-picture (PIP), POP
                                  Reception System NTSC, PAL 60, SECAM-D, SECAM-B, SECAM-K, PAL-B, SECAM-G, PAL-G, PAL-D, NTSC-M, SECAM-L, PAL-K
                                  Last edited by ; 17/10/2009, 10:56.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Bekijk Berichten
                                    Als ik dit moet geloven, is het opgelost met een HDMI kabel..

Welke moet ik dan kopen? De Component HD AV Cable of de HDMI AV Cable

Dit is de TV, hij ondersteunt dus ook PAL60..

ik hem mijne hdmi 6 euro betaald ( lengte 1.5m) als ge nu ene van 40 euro of 6 euro koopt maakt opzich niks uit, hdmi blijft hdmi ( gold connexion ) ge kunt het altijd in de winkel vragen dat kost niks

Comment

ik hem mijne hdmi 6 euro betaald ( lengte 1.5m) als ge nu ene van 40 euro of 6 euro koopt maakt opzich niks uit, hdmi blijft hdmi ( gold connexion ) ge kunt het altijd in de winkel vragen dat kost niks
                                      Fout, er zijn voldoende hdmi-kabels die eigenlijk gewoon veredelde scart-kabels zijn met hdmi-aansluitingen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                        Fout, er zijn voldoende hdmi-kabels die eigenlijk gewoon veredelde scart-kabels zijn met hdmi-aansluitingen.
                                        Het is ondertussen al opgelost met een HDMI kabel, toch bedankt!

Comment

• Forza 3 Limited Edition is besteld!
                                          bij www.mediadis.com

Comment

Working...
                                          X