Ik heb hem ook, dik spel
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
Ik heb ook de Collectors edition.
Graphics: WAUW!
Besturing: WAUW!
En damn, die GT3RS, dat geluid is ZO realistisch, ook binnenin.. ni normaal! en het weggedrag is echt subliem.
Wat een spel!!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steffer234 Bekijk BerichtenIs het een goed spel?
mvg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk BerichtenGelukzakken.
Alles klopt gewoonweg!
En die onboard sound.. lekker geborrel en dan hoog in de toeren omg2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk BerichtenNee, iedereen zegt dat het op niks trekt.
mvg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichtenonozel manneke , geef gewoon toe dat FM3 GT5 ownt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenIk vind de grafics op de screenshot precies maar heel pover vergeleken met GT5. Klopt dat?
Wat kost een Xbox met dat spel bij?
Comment
-
Spel een paar uur gespeeld gisteravond
Momenteel een 500 Abarth met rond de 175pk nu, een Brera, een Focus RS met 340pk, Shelby GT500, Clio V6, enz. enz. En natuurlijk een E36 M3 in nagemaakt Hellrot
Dat vind ik een zalige optie ook, dat je auto's kan spuiten, je eigen decals maken, enz.
Velgenkeuze is er ook te over.... Als je gaat kijken bij upgrades, kan je zelfs een aandrijflijn swappen van FWD naar RWD, ik kan dus bvb van mijn 500 Abarth een RWD maken
Of een AWD...
Kortom een zalig spel, en graphics zijn zeker in orde voor diegene die daar aan twijfelen
Foto's nemen is ook wel plezant, ik heb er een paar getrokken, maar geen idee hoe je die van de xbox hier krijgt....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk BerichtenSpel een paar uur gespeeld gisteravond
Momenteel een 500 Abarth met rond de 175pk nu, een Brera, een Focus RS met 340pk, Shelby GT500, Clio V6, enz. enz. En natuurlijk een E36 M3 in nagemaakt Hellrot
Dat vind ik een zalige optie ook, dat je auto's kan spuiten, je eigen decals maken, enz.
Velgenkeuze is er ook te over.... Als je gaat kijken bij upgrades, kan je zelfs een aandrijflijn swappen van FWD naar RWD, ik kan dus bvb van mijn 500 Abarth een RWD maken
Of een AWD...
Kortom een zalig spel, en graphics zijn zeker in orde voor diegene die daar aan twijfelen
Foto's nemen is ook wel plezant, ik heb er een paar getrokken, maar geen idee hoe je die van de xbox hier krijgt....
edit: got it! straks eens uittestenLast edited by Tracer; 24/10/2009, 13:44.
Comment
-
Ik ga ook weer een xbox halen speciaal voor dit speciaal. MIjn broer pakt de PS3 wel over Ik moet dit spel gewoon hebben. Telkens als ik die screenshots zie word ik jaloers
Comment
Comment