Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Geen idee . Maar als men al 2cd's heeft om dat men de auto's en circuits niet op 1cd krijgt
Echt zalige circuits, vooral in Japan. Bergop over bruggen,tunnels,S-bochten en dan het geluid dat weerkaatst tussen de bomen
Trouwens, het geluid als je door een tunnel rijd is echt ni normaal ! en het geluid is echt realistisch!
en het aanbod wagens..
R8 V10,RS4,BMW M5,M3's,Bentley,Aston DBS,DB9,Lambo Superleggera,Miura,LP640,Gallardo,Lexus IS-F,Jaguar XKR-S,Porsche GT3,GT2,GT3RS,Carrera GT,993 GT2,Ferrari Scuderia,Challenge Stradale,Enzo,F430,Mercedes SL65 black, en nog vééél meer!
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Ik heb diene Pontiac ook gekocht, zalige tamme Amerikaanse kar. Heb er die F-klasse rally van Fuijimo Kaido (ofzoiets) mee gereden, als dat daar bergop gaat... in tweede : bwooooooooaaaaaaaAAAAAAAARP-(derde)bwoooooooooooooooo... En de snelheid zakt terug af.
5.7 liter en 220pk, meer dan 4500 toeren moet die kar niet hebben. Wel veel koppel.
Zit ondertussen op level 22, bijna 23. Al 'n pak geile karren gekregen en er zelf ook al wat gekocht. Momenteel zo'n 760.000 credits op zak. Ben nu m'n eerste paintjob aan't maken, op een X5. Handig om wat extra credits te verdienen, maar er kruipt wel héél veel tijd in.
Ik rij met alles af, enkel de manuele koppeling gebruik ik niet, da's te omslachtig met de controller, maar wel zelf schakelen en alle rijhulp uit. AI op Medium. Das elke race 90% bonus op m'n credits die ik win...
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Geen idee . Maar als men al 2cd's heeft om dat men de auto's en circuits niet op 1cd krijgt
Echt zalige circuits, vooral in Japan. Bergop over bruggen,tunnels,S-bochten en dan het geluid dat weerkaatst tussen de bomen
Trouwens, het geluid als je door een tunnel rijd is echt ni normaal ! en het geluid is echt realistisch!
Dat Japans circuit vandaag ook gedaan, is echt vet
Met de E60 M5 (geluid is trouwens super realistisch van die kar!) Even stoppen in de tunnel, even revven
Ben nu m'n eerste paintjob aan't maken, op een X5. Handig om wat extra credits te verdienen, maar er kruipt wel héél veel tijd in.
Ik rij met alles af, enkel de manuele koppeling gebruik ik niet, da's te omslachtig met de controller, maar wel zelf schakelen en alle rijhulp uit. AI op Medium. Das elke race 90% bonus op m'n credits die ik win...
Painten is vet Hoe krijg je hier foto's op de pc vanaf de xbox? Dan kan ik hier wat pics posten...
Ik rijd ook met alles af, en tegenstanders op hard. Maar ABS heb ik terug opgezet. Imo is dat niet realistisch, normaal zou je harder moeten kunnen remmen zonder ABS, maar auto schuift zonder ABS verder , dus
Dat Japans circuit vandaag ook gedaan, is echt vet
Met de E60 M5 (geluid is trouwens super realistisch van die kar!) Even stoppen in de tunnel, even revven
Doe ik ook in een tunneltje met een Scuderia of GT3RS.. en soms gewoon terugdraaien om nog eens door de tunnel te gaan
Geluid is echt super realistisch Naast rijgedrag, het meest belangrijke in een racespel imo
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Een kameraad van me heeft 2 Xboxen met de befaamde Red ring of death
Ik mag op eentje proberen als ik het gemaakt krijg (95% kans naar't schijnt) en dan mag ik hem hebben
Comment