Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Daar vreesde ik dus al voor
    En dan nog die mogelijkheden...

Hoeveel auto's en circuits zijn er eigenlijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
      Nee? Die Dodge is plastic he
      Kijk maar eens naar het interieur van een Lambo of Porsche, elk detail klopt

Dodge ??? Pontiac is ook goed ze....... ( geef mij maar het interieur van GT5 voor de details en graphics )

Comment

• Geen idee . Maar als men al 2cd's heeft om dat men de auto's en circuits niet op 1cd krijgt

Echt zalige circuits, vooral in Japan. Bergop over bruggen,tunnels,S-bochten en dan het geluid dat weerkaatst tussen de bomen
        Trouwens, het geluid als je door een tunnel rijd is echt ni normaal ! en het geluid is echt realistisch!

en het aanbod wagens..

R8 V10,RS4,BMW M5,M3's,Bentley,Aston DBS,DB9,Lambo Superleggera,Miura,LP640,Gallardo,Lexus IS-F,Jaguar XKR-S,Porsche GT3,GT2,GT3RS,Carrera GT,993 GT2,Ferrari Scuderia,Challenge Stradale,Enzo,F430,Mercedes SL65 black, en nog vééél meer!
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Geen idee . Maar als men al 2cd's heeft om dat men de auto's en circuits niet op 1cd krijgt
          Das omdat xbox geen blu ray heeft

Comment

• Forza 3 C.E. in mediamarkt 59 euro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
              Ale ben ni alleen

autoliefhebbers
              kga dat binnekort ook doen

Comment

• Ik wil het doen, ma kheb er het geld ni voor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
                  Ik wil het doen, ma kheb er het geld ni voor.
                  je leeft maar een keer he

hoeveel mag een 2de hands xdoos kosten? maw wat heb jij betaald greg?

Comment

• Ik heb diene Pontiac ook gekocht, zalige tamme Amerikaanse kar. Heb er die F-klasse rally van Fuijimo Kaido (ofzoiets) mee gereden, als dat daar bergop gaat... in tweede : bwooooooooaaaaaaaAAAAAAAARP-(derde)bwoooooooooooooooo... En de snelheid zakt terug af.

5.7 liter en 220pk, meer dan 4500 toeren moet die kar niet hebben. Wel veel koppel.

Zit ondertussen op level 22, bijna 23. Al 'n pak geile karren gekregen en er zelf ook al wat gekocht. Momenteel zo'n 760.000 credits op zak. Ben nu m'n eerste paintjob aan't maken, op een X5. Handig om wat extra credits te verdienen, maar er kruipt wel héél veel tijd in.

Ik rij met alles af, enkel de manuele koppeling gebruik ik niet, da's te omslachtig met de controller, maar wel zelf schakelen en alle rijhulp uit. AI op Medium. Das elke race 90% bonus op m'n credits die ik win...
                    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Geen idee . Maar als men al 2cd's heeft om dat men de auto's en circuits niet op 1cd krijgt

Echt zalige circuits, vooral in Japan. Bergop over bruggen,tunnels,S-bochten en dan het geluid dat weerkaatst tussen de bomen
                      Trouwens, het geluid als je door een tunnel rijd is echt ni normaal ! en het geluid is echt realistisch!

Dat Japans circuit vandaag ook gedaan, is echt vet
                      Met de E60 M5 (geluid is trouwens super realistisch van die kar!) Even stoppen in de tunnel, even revven

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                      je leeft maar een keer he

hoeveel mag een 2de hands xdoos kosten? maw wat heb jij betaald greg?
                      165€, 8maand oud, en een 60Gb. Maar je vind de gewone 360's rond de 100-125€

Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                      Ben nu m'n eerste paintjob aan't maken, op een X5. Handig om wat extra credits te verdienen, maar er kruipt wel héél veel tijd in.

Ik rij met alles af, enkel de manuele koppeling gebruik ik niet, da's te omslachtig met de controller, maar wel zelf schakelen en alle rijhulp uit. AI op Medium. Das elke race 90% bonus op m'n credits die ik win...

Painten is vet Hoe krijg je hier foto's op de pc vanaf de xbox? Dan kan ik hier wat pics posten...

Ik rijd ook met alles af, en tegenstanders op hard. Maar ABS heb ik terug opgezet. Imo is dat niet realistisch, normaal zou je harder moeten kunnen remmen zonder ABS, maar auto schuift zonder ABS verder , dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                        Dat Japans circuit vandaag ook gedaan, is echt vet
                        Met de E60 M5 (geluid is trouwens super realistisch van die kar!) Even stoppen in de tunnel, even revven
                        Doe ik ook in een tunneltje met een Scuderia of GT3RS.. en soms gewoon terugdraaien om nog eens door de tunnel te gaan
                        Geluid is echt super realistisch Naast rijgedrag, het meest belangrijke in een racespel imo

Comment

• Foto's kan je posten dmv Xbox Live. je maakt een foto , je upload die naar het storefront , en dan kan je ze op www.forzamotorsport.net downloaden.

Comment

• Een kameraad van me heeft 2 Xboxen met de befaamde Red ring of death
                            Ik mag op eentje proberen als ik het gemaakt krijg (95% kans naar't schijnt) en dan mag ik hem hebben

Binnekort dan mss toch Forza

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                              Foto's kan je posten dmv Xbox Live. je maakt een foto , je upload die naar het storefront , en dan kan je ze op www.forzamotorsport.net downloaden.
                              Moet je GOLD live hebben

Comment

• Owja, heb je een harde schijf nodig voor Forza te kunnen spelen? Omdat je de 2de disc moet downloaden op de hdd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                  Heeft FM wel dualscreen play?
                                  http://www.youtube.com/watch?v=6CBlh...eature=related dit is ook een plezant tijd verdrijf..............wie is het snelste????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                    Owja, heb je een harde schijf nodig voor Forza te kunnen spelen? Omdat je de 2de disc moet downloaden op de hdd?
                                    hdd is nodig.

Comment

• Fucking Microsoft, die krengen zijn ook nog duur
                                      Playstation ruled toch wel op dat gebied...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                        Fucking Microsoft, die krengen zijn ook nog duur
                                        Playstation ruled toch wel op dat gebied...
                                        idd als ge x-box live gold en microsoft points en nog is een deftig caske wilt met oplaad kabel ben je wat geld kwijt. bij ps3 zit er alles bij

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=NLTG3...eature=related reventon

Comment

Working...
                                          X