Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtennee,gewoon laten zien wat de mogelijkheden zijn.........hier kruipt enorm veeeeeeeel tijd in
Echt he.. Ik heb met painten alleen al een paar uur gespeeld denk ik
Btw: een GT2 rijdt echt super
Edit: verandert het geluid eigenlijk als je eens sportuitlaat steekt? Nog niet op gelet eigenlijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenXbox is geregeld en gemaakt
Nu nog Forza, een hd en een component of hdmi kabel
als er iemand nog een hd heeft of tips weet...
€55 @ Media markt, in your face Gamemania
Vanavond HD halen en deze middag eens zien voor een hdmi of component kabel
Maar nu eerst eens spelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenGVD
Anderhalf rondje gereden en batterij van controller is plat
Bon, harde schijf en high def graphics zijn wel nodig
Comment
-
Kabel gefixed, inclusief optical out
ZWAAR logistieke problemen echter
Mijn LCD tv, home cinema, PS3, Xbox en wekker () staan allemaal op een kast van een vierkante meter ofzo
NOG meer kabel gezeik
Maar het past allemaal
De klok heeft echter moet schuiven naar de subwoofer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenEn bij deze heb ik ook Forza 3 Collector's edition
€55 @ Media markt, in your face Gamemania
Vanavond HD halen en deze middag eens zien voor een hdmi of component kabel
Maar nu eerst eens spelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenWeeral iets typisch Microsoft... Logitech Driving Force Pro (en G25!!) werken niet op Xbox360 omdat Microsoft natuurlijk hun eigen fisher price stuurtjes hebben.
Echt, wat een gigantische kutconsole.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk BerichtenEcht he.. Ik heb met painten alleen al een paar uur gespeeld denk ik
Btw: een GT2 rijdt echt super
Edit: verandert het geluid eigenlijk als je eens sportuitlaat steekt? Nog niet op gelet eigenlijk...
Het geluid verandert ook echt als je een sportuitlaat zet, lovely2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Comment