Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Daarna kon je hem toch niet meer opvangen he ?
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
      Daarna kon je hem toch niet meer opvangen he ?
      Eigenlijk wel hoor , maar da's ook omdat op de Benchmark is en dan heb je een zee van ruimte he..
      op de Nürburgring moet je zoiets niet proberen nee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
        Ik geef dit prentje gelijk.

Comment

• Comment

• kan je die niet omzetting naar km/u in forza 3 mss?

Comment

• Jawel

Comment

• Natuurlijk wel

En geef nu toe, Forza 3 ziet er toch veel uitnodigender uit.

Comment

• Ik heb zowel Forza 3 als NFS Shift.

Vanuit de cockpit view vind ik de rijsensatie van de NFS minstens evenwaardig.......
                  Last edited by Jokke_vlo; 28/10/2009, 15:52.

Comment

• Weet er iemand of je die kw in pk kunt zetten terwijl je ook nog km/h en nm hebt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                      Weet er iemand of je die kw in pk kunt zetten terwijl je ook nog km/h en nm hebt?

Gaat niet denk ik... kw is normaal gezien het gebruikelijke, maar wij zeggen het meestal in pk's

Comment

• Ik wil pk

Comment

• GVD!!!!

Ik wil spelen en ben pas om 18u thuis
                          Last edited by ; 28/10/2009, 13:25.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                            Even sideways met de Superleggera op Benchmark tegen 200km/u wat deze beelden oplevert.

Porsche 997 S

Comment

• Echt de Max! hehe
                              Spijtig dat ik geen GOLD live heb ik wil ook pics posten!

Comment

• Hebt ge nergens geen maandje gratis Live?
                                Porsche 997 S

Comment

• Neen ik denk het nie ik moet ook eens een nieuw abbonoment gaan halen ik wil wel eens tegen iemand van hier rijden
                                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                                  1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                    Echt de Max! hehe
                                    Spijtig dat ik geen GOLD live heb ik wil ook pics posten!
                                    Koop dat ergens op ebay ofzo, betaal je de helft minder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                      Koop gij uw eigen ne xbox!!!!!
                                      Porsche 997 S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                        Betalen om online te MOGEN gamen nadat je het spel al hebt gekocht vind ik not done, imho.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                          Betalen om online te MOGEN gamen nadat je het spel al hebt gekocht vind ik not done, imho.
                                          Eigenlijk schandalig wat je allemaal moet bijkopen t.o.v PS3
                                          Oplader voor je console: 59.99 EUR (zat dan nog wel extra controller bij)
                                          En 12,99EUR per maand om online te spelen ?

Comment

Working...
                                          X