Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dalijk eens doen, 'k word ook zot van dat lawaai dat die prul maakt

Stancke, jij zei op 9lives iets over de temperatuur van de motor toen je het in de Fnac gespeeld had en dat je vermogensverlies had.
    Bedoel je daarmee dat icoontje wat rechts in beeld komt tussen de temperatuur van de banden?
    En het vermogensverlies effectief gezien bij die cijfers terwijl je reed?

More info please

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
      Dalijk eens doen, 'k word ook zot van dat lawaai dat die prul maakt

Stancke, jij zei op 9lives iets over de temperatuur van de motor toen je het in de Fnac gespeeld had en dat je vermogensverlies had.
      Bedoel je daarmee dat icoontje wat rechts in beeld komt tussen de temperatuur van de banden?
      En het vermogensverlies effectief gezien bij die cijfers terwijl je reed?

More info please
      je moet dat icoontje van temperatuur banden swappen naar schade icoon (zoals bij forza 2) dan zie je de kleuren de boite,motor,.....rood worden. ( hoe zie controller instellingen )

Comment

Dalijk eens doen, 'k word ook zot van dat lawaai dat die prul maakt
        Niet sneller, wel stiller. Tis al iets

Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
        je moet dat icoontje van temperatuur banden swappen naar schade icoon (zoals bij forza 2) dan zie je de kleuren de boite,motor,.....rood worden. ( hoe zie controller instellingen )
        Ja, dat weet ik ook wel, je krijgt dat icoon namelijk eerst voor de temperatuur van de banden. Maar dat is het schade icoon, niet temperatuur.

Ik vraag me af wat dat rode temperatuurding is tussen de banden.

Comment

• Screenies!

www.flickr.com/photos/bramvds
          www.last.fm/user/lender

Comment

• En driften maar!
            www.last.fm/user/lender

Comment

Niet sneller, wel stiller. Tis al iets

Ja, dat weet ik ook wel, je krijgt dat icoon namelijk eerst voor de temperatuur van de banden. Maar dat is het schade icoon, niet temperatuur.

dat "temperatuurding" noemen ze ne thermometer meer zit daar nie achter,je moet het altijd niet te ver zoeken.

Comment

• Ik wil weten of je dat spul kunt overhitten, mijn kloten weten ook wel dat dat een thermometer is

Comment

• Dat temperatuurding tussen de banden staat daar volgens mij enkel ter versiering. Als je de motor te lang tegen z'n toerenlimiet houdt (of fout terugschakelt) kan je de motor wel beschadigen.

Comment

Daarover gaat het dus

Dat icoontje stond toch een goeie 90% gevuld. Boven de 200km/u was die Focus RS dood en kwam er rook uit de motor.

Geen idee hoe ik dat veroorzaakt heb aangezien ik automatisch schakelde en clutch stond ook aan.

Comment

• Mijn focus RS

www.last.fm/user/lender

Comment

• Pff die Granturismo rijdt slecht
                        Ik heb hem dan nog gestript naar 1500 kg ipv 1900.
                        Tubi race exhaust, extra vermogen, race brakes.
                        'k vind hem echt niet goed
                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Maar af en toe als ik opschakel of in de begrenzer hang hoor ik een luide plof. Isdat omdat ik men versnellingsbak niet heb aangepast aan dat extra vermogen, of zijn dat plofjes van die tubi race uitlaat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                            Maar af en toe als ik opschakel of in de begrenzer hang hoor ik een luide plof. Isdat omdat ik men versnellingsbak niet heb aangepast aan dat extra vermogen, of zijn dat plofjes van die tubi race uitlaat?
                            Da's van de uitlaat denk ik

Ik heb nu ook een FXX, op circuit rijd je daar alles mee naar huis in zijn klasse (R3)
                            Enkel voorzichtig met het gas omspringen als de TC afstaat en ESP

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                              Da's van de uitlaat denk ik

Ik heb nu ook een FXX, op circuit rijd je daar alles mee naar huis in zijn klasse (R3)
                              Ik denk het ook, want als ik van het gas ga hoor ik ook een luide plof.. damn heerlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                Daarover gaat het dus

Dat icoontje stond toch een goeie 90% gevuld. Boven de 200km/u was die Focus RS dood en kwam er rook uit de motor.

Geen idee hoe ik dat veroorzaakt heb aangezien ik automatisch schakelde en clutch stond ook aan.
                                Dat ding staat standaard zo hoog

Waarschijnlijk heb je ergens gecrashed ofzo, dan verlies je ook kracht en krijg je die rook...

Owja, dat geluid veranderd dus voor geen meter met een andere uitlaat of luchtfilter

Ik vrees dat ik het snel beu ga zijn

Comment

• Ben je zeker ?
                                  Want mijn granturismo is nu toch wel een stuk luider hoor. + plofjes zo blijkt
                                  Ook op men F430 is dat zo, standaard een luide brul, maar met die tubi uitlaat schreeuwerig gejank. Het soundverschil was zelfs bij Forza 2 al aanwezig.
                                  Over welke wagen heb je het? Want met de Focus RS hoorde ik ook niet echt verschil.. Al had ik dan wel een gewone street exhaust.

Comment

• Bijna alle ketels wat ik tot nu toe gekocht of gewonnen heb.
                                    Laatst was mijn Cayukke, dat ding klinkt nog identiek hetzelfde...

Comment

• Heb toch al van verschillende mensen gehoord dat het geluid verandert.

Comment

• Dalijk nog eens goed op letten dan.
                                        Bij mijn 500, Scirocco, Cayenne, VX220, Fiesta en Mustang toch niks gemerkt van "wauw, een totaal ander geluid "

Comment

• Bij die wagens merkte ik ook niet echt het verschil.. maar bij de "duurdere" wagens merk je het toch wel. Al pak ik wel meteen een race uitlaat (als ik de wagen veel gebruik, als het enkel voor 1 event is koop ik een street exhaust)

btw: Die plofjes bij de Granturismo zijn echt wel vet

Comment

Working...
                                          X