Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb het eens geprobeerd op een M5.
En het verschil is er, wel zeer klein.. maar het is er. Iets schreeuweriger in de hoge toeren. Ook hier weer heeeel af en toe een plofje bij het terugschakelen (Granturismo ploft veel meer!) .
Maar het is idd minder duidelijk dan in Forza 2. In Forza 2 was dit werkelijk perfect hoe hard je het verschil kon horen.
Bij Forza 3 is dit blijkbaar niet bij alle wagens..
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Niet moeilijk hoor, gewoon in u xbox menu zelf ergens
Mijn Granturismo met MC12 blok erin. Komt een beetje moeilijk van de lijn weg, maar bizar snel wel Jammer dat het oranje er niet evengoed doorkomt. HAd de kwaliteit van screenshots even goed geweest als de weergave op tv had ik al elke dag een nieuwe wallpaper :p
btw gisteren nog met de Clio RS op Fujimi Kaido gereden, zo'n downhill sessie ding wordt echt wel licht achteraan in de bochten driften met FWD
bij eerste maal gebruik :
Eerst disc 1, daarna vraagt ie of je extra content wilt laden, ja. disc 2. install 1.9gb daarna weer disc 1 erin en spelen. ( niet vergeten op A te drukken )
veder neemt het totaal 8,7 gb inbeslag , en nog eens 750mb extra aan downloads als je de LE hebt
als je al gespeeld hebt :
weet niet of dat nog marcheert dan,uit voorzorg onmiddelijk gedaan veel sneller laadtijden.
de bugs zouden nog weg gewerkt worden ( zoals schaduwen die plots verdwijnen)
Comment