Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenen wat wordt het ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenRemmen veranderen ook niet van uitzicht wanneer je andere steekt?
nest
Nice!
Remmen van 300 naar 0 met dikke gloeinde schijven onder mijn Corrado
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichtenharde schijf en hdmi of component kabel bij? (probeer dat maar niet op een gewone crt te spelen via scart, want dat trekt op geen kloten)
ik ben al content met grafics al la GT4 dus daar stoor ik me niet aan
Comment
-
Graphics vallen op zich wel mee, maar je gaat nooit die lettertjes kunnen lezen vrees ik
Normaal kun je dat wel op 1 of andere manier op je laptop aansluiten ja, moet je eens googlen.
Ik denk trouwens dat ik eens ga experimenteren met het flashen van mijn disc drive
Wat zit er nu allemaal bij?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
?
Nu, ga die xdoos halen.
Comment
-
Heeft iemand enig idee of je een upgrade kan kopen waarmee je de versnellingsverhoudingen kan aanpassen? Ik had voor de lol eens alles wat ik kon op de Fiesta waar ik mee ben begonnen gestoken en nu haalt dat ding volgens de graphic wel 300+ km/u, maar zijn die verhoudingen zo lang dat ik er amper gebruik van kan maken. Ik weet dat als je GT4 een race versnellingsbak installeerde je automatisch de verhoudingen kon aanpassen. Kan dat ook in Forza?
Ik word ook gek van die gevarendriehoekjes als je een andere wagen raakt. Bij mij flikkert dat constant. Ik kan slechts een 'cleane' ronde rijden als ik echt niemand in de verste verte bij mij in de buurt heb. Als ik 4-5 seconden voor de rest lig, dan krijg ik geen driehoekje meer (behalve als ik dan nog ga offroaden natuurlijk ) Weet iemand aan wat dat ligt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk BerichtenHeeft iemand enig idee of je een upgrade kan kopen waarmee je de versnellingsverhoudingen kan aanpassen? Ik had voor de lol eens alles wat ik kon op de Fiesta waar ik mee ben begonnen gestoken en nu haalt dat ding volgens de graphic wel 300+ km/u, maar zijn die verhoudingen zo lang dat ik er amper gebruik van kan maken. Ik weet dat als je GT4 een race versnellingsbak installeerde je automatisch de verhoudingen kon aanpassen. Kan dat ook in Forza?
Ik word ook gek van die gevarendriehoekjes als je een andere wagen raakt. Bij mij flikkert dat constant. Ik kan slechts een 'cleane' ronde rijden als ik echt niemand in de verste verte bij mij in de buurt heb. Als ik 4-5 seconden voor de rest lig, dan krijg ik geen driehoekje meer (behalve als ik dan nog ga offroaden natuurlijk ) Weet iemand aan wat dat ligt?
Versnellingsbak kan je ook aanpassen ivm verhoudingen. Mijn fiesta rijdt 330km/h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenGevarendriehoekjes? nog noooit gezien
En versnellingsbak kan je idd aanpassen, als je de race versnellingsbak hebt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenIk vermoed het ESP, dat staat onder in de hoek bij het ABS en zo.
En versnellingsbak kan je idd aanpassen, als je de race versnellingsbak hebt.
Ohja, als je met je pijltje 1x naar rechts gaat, kan je je driftpunten zien2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment