Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Naar links bedoel je

Ik heb alles uitstaan, behalve koppeling en ABS
    Is ferm zweten met die dikke Amerikanen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
      Naar links bedoel je

Ik heb alles uitstaan, behalve koppeling en ABS
      Is ferm zweten met die dikke Amerikanen
      Koppeling?
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ja, ik schakel zelf, maar koppelen ga ik echt niet doen met een controller

Comment

Ja, ik schakel zelf, maar koppelen ga ik echt niet doen met een controller
          Ik schakel ook zelf, hmm.. eens proberen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
            Ik schakel ook zelf, hmm.. eens proberen

Met clutch is wel vet om gewoon wat te spelen.. RWD kar pakken, Firebird ofzo, en dan clutchdumpen in een bocht --> driften

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk Berichten
              Ik word ook gek van die gevarendriehoekjes als je een andere wagen raakt. Bij mij flikkert dat constant. Ik kan slechts een 'cleane' ronde rijden als ik echt niemand in de verste verte bij mij in de buurt heb. Als ik 4-5 seconden voor de rest lig, dan krijg ik geen driehoekje meer (behalve als ik dan nog ga offroaden natuurlijk ) Weet iemand aan wat dat ligt?
              Dat springt ook aan als je draft of, om een of andere bizarre reden, als je gedraft wordt.

Zo'n dingen zouden in de handleiding moeten staan... wat voor een flutboekje is dat zeg!

Comment

• Net men GT3RS een meteorgray tintje gegeven, oranje accentjes. En wat tijd gestoken in een nrplaat maken: 911-TOY.. echt dik damn.

Comment

• Nrplaten maken is idd zalig

500-SOO op mijn Abarth 500
                  VXT-220 op mijn VX 220 Turbo
                  En FOX-007 op mijn Cayenne Turbo S

Voor de rest moet ik me nog eens bezig houden
                  Ik heb ze wel opgeslagen, kwestie van snel een nrplaat te kunnen maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                    Net men GT3RS een meteorgray tintje gegeven, oranje accentjes. En wat tijd gestoken in een nrplaat maken: 911-TOY.. echt dik damn.

Ik heb mijn eigen nummerplaat op elke kar hangen

Comment

• Hoe kun je foto's maken van het interieur eigenlijk?

Niet dat het iets uitmaakt aangezien ik ze toch ni kan uploaden, maar kwil het wel eens zien

Comment

Hoe kun je foto's maken van het interieur eigenlijk?

Niet dat het iets uitmaakt aangezien ik ze toch ni kan uploaden, maar kwil het wel eens zien
                        daar ben ik ook wel naar op zoek zal wel niet mogelijk zijn vrees ik

trouwens die driehoekjes aan de rondetijden staan gewoon voor een ronde waar 'extra tijd' of penalty voor krijgt omdat je iemand raakt of even van de weg raakt. Je reed dus geen clean ronde, als jullie dat bedoelen natuurlijk
                        1978 BMW E21 323i
                        2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                        2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                          daar ben ik ook wel naar op zoek zal wel niet mogelijk zijn vrees ik
                          Verklaar:

Comment

Verklaar:

I know maar weet dat die screenshots zijn die de developer zelf maakt ... die beschikken wel over mee trucjes dan wij vermoed ik
                            1978 BMW E21 323i
                            2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                            2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• Zijn screenshots van de producent. Die mannen kunnen cheaten!
                              Als ik het goed heb zou die functie er aanvankelijk wel ingezeten hebben, maar hebben ze dat er op het einde uit gehaald. Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom dat bovenste interieur (een vrije recente screen, toen de functie er al uit was) er zo veel beter uit ziet dan het onderste (vroege screen).

Comment

• lamers

Comment

lamers
                                  Ik heb het gevoel dat ze het spel te veel hebben moeten rushen, waardoor ze er veel leuke dingen hebben uitgelaten. Interieur foto's, schakelanimaties, het geluid als je de uitlaat verandert... Een Ferrari met race-uitlaat in Forza 2 was LUID!

Ik vind het een superspel, en het rijden zelf is geweldig, maar het had nog zo veel beter kunnen zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten

Ik vind het een superspel, en het rijden zelf is geweldig, maar het had nog zo veel beter kunnen zijn...
                                    Dat gevoel heb ik idd ook...

Goed spel, maar GT5 heeft nog een half jaar ontwikkelingstijd voor de boeg en kan makkelijk beter doen.
                                    Als ze tenminste iets doen aan o.a. de handling en het geluid.

Comment

Dat gevoel heb ik idd ook...

Goed spel, maar GT5 heeft nog een half jaar ontwikkelingstijd voor de boeg en kan makkelijk beter doen.
                                      Als ze tenminste iets doen aan o.a. de handling en het geluid.
                                      En dat zijn natuurlijk zowat de belangrijkste dingen bij een racegame. Ik was vroeger ook een GT fan (1 t.e.m. 4 gespeeld, GT5P niet wegens geen PS3), maar sinds ik Forza ken voelt het rijden in GT gewoon nep aan. Hopelijk is het beter in deel 5.
                                      Ze hebben in elk geval tijd genoeg gehad, Forza 1 is ongeveer op hetzelfde moment verschenen als GT4 .
                                      Last edited by ; 31/10/2009, 00:06.

Comment

• Nu ik dit allemaal hoor, wil ik een keer forza spelen, gewoon om de vergelijking te maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                                          Dat springt ook aan als je draft of, om een of andere bizarre reden, als je gedraft wordt.

Zo'n dingen zouden in de handleiding moeten staan... wat voor een flutboekje is dat zeg!
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                                          trouwens die driehoekjes aan de rondetijden staan gewoon voor een ronde waar 'extra tijd' of penalty voor krijgt omdat je iemand raakt of even van de weg raakt. Je reed dus geen clean ronde, als jullie dat bedoelen natuurlijk
                                          Ik heb het echt als er niemand echt close in de buurt is. Dus dan zal dat door het draften en gedraft worden zijn. Dat is wel echt super duf...

Comment

Working...
                                          X