Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik word ook gek van die gevarendriehoekjes als je een andere wagen raakt. Bij mij flikkert dat constant. Ik kan slechts een 'cleane' ronde rijden als ik echt niemand in de verste verte bij mij in de buurt heb. Als ik 4-5 seconden voor de rest lig, dan krijg ik geen driehoekje meer (behalve als ik dan nog ga offroaden natuurlijk ) Weet iemand aan wat dat ligt?
Dat springt ook aan als je draft of, om een of andere bizarre reden, als je gedraft wordt.
Zo'n dingen zouden in de handleiding moeten staan... wat voor een flutboekje is dat zeg!
Hoe kun je foto's maken van het interieur eigenlijk?
Niet dat het iets uitmaakt aangezien ik ze toch ni kan uploaden, maar kwil het wel eens zien
daar ben ik ook wel naar op zoek zal wel niet mogelijk zijn vrees ik
trouwens die driehoekjes aan de rondetijden staan gewoon voor een ronde waar 'extra tijd' of penalty voor krijgt omdat je iemand raakt of even van de weg raakt. Je reed dus geen clean ronde, als jullie dat bedoelen natuurlijk
Zijn screenshots van de producent. Die mannen kunnen cheaten!
Als ik het goed heb zou die functie er aanvankelijk wel ingezeten hebben, maar hebben ze dat er op het einde uit gehaald. Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom dat bovenste interieur (een vrije recente screen, toen de functie er al uit was) er zo veel beter uit ziet dan het onderste (vroege screen).
Ik heb het gevoel dat ze het spel te veel hebben moeten rushen, waardoor ze er veel leuke dingen hebben uitgelaten. Interieur foto's, schakelanimaties, het geluid als je de uitlaat verandert... Een Ferrari met race-uitlaat in Forza 2 was LUID!
Ik vind het een superspel, en het rijden zelf is geweldig, maar het had nog zo veel beter kunnen zijn...
Ik vind het een superspel, en het rijden zelf is geweldig, maar het had nog zo veel beter kunnen zijn...
Dat gevoel heb ik idd ook...
Goed spel, maar GT5 heeft nog een half jaar ontwikkelingstijd voor de boeg en kan makkelijk beter doen.
Als ze tenminste iets doen aan o.a. de handling en het geluid.
Goed spel, maar GT5 heeft nog een half jaar ontwikkelingstijd voor de boeg en kan makkelijk beter doen.
Als ze tenminste iets doen aan o.a. de handling en het geluid.
En dat zijn natuurlijk zowat de belangrijkste dingen bij een racegame. Ik was vroeger ook een GT fan (1 t.e.m. 4 gespeeld, GT5P niet wegens geen PS3), maar sinds ik Forza ken voelt het rijden in GT gewoon nep aan. Hopelijk is het beter in deel 5.
Ze hebben in elk geval tijd genoeg gehad, Forza 1 is ongeveer op hetzelfde moment verschenen als GT4 .
trouwens die driehoekjes aan de rondetijden staan gewoon voor een ronde waar 'extra tijd' of penalty voor krijgt omdat je iemand raakt of even van de weg raakt. Je reed dus geen clean ronde, als jullie dat bedoelen natuurlijk
Ik heb het echt als er niemand echt close in de buurt is. Dus dan zal dat door het draften en gedraft worden zijn. Dat is wel echt super duf...
Comment