Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Net een calafornia gewonnen.
    Nog eens de sportuitlaat-test gedaan, en hier merk je het verschil zeer goed.
    Ferrari => Tubi .
    Zonder uitlaat brult hij echt en is imo luider, met Tubi schreeuwt hij meer, klinkt hij hoger.. maar is niet luider denk ik .. Hier merk je het verschil wel goed, Blackfox?
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Heeft er hier iemand een xbox-stuurke ?
      is dat prul of nie ?
      2012 E92 Bmw 335i DKG
      1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
        Heeft er hier iemand een xbox-stuurke ?
        is dat prul of nie ?
        Das prul

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
          Das prul
          prul van 100 euro nogwel verdomme
          2012 E92 Bmw 335i DKG
          1991 E30 320i

Comment

Heeft er hier iemand een xbox-stuurke ?
            is dat prul of nie ?
            ik heb er een! En euh het macheert toch nog, wat van de xbox niet gezegd kan worde...

Comment

• Geef je ervaringen eens Mercedesman, ik ben vanplan om het maandag ook aan te schaffen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                Geef je ervaringen eens Mercedesman, ik ben vanplan om het maandag ook aan te schaffen
                Het is eigelijk het enige stuur waarmee ik ooit heb gespeeld, dus vergelijken kan ik nie. Maar nooit geen problemen mee gehad en het geeft natuurlijk altijd een meerwaarde aan het rijde ivm de controller. Voor een xbox hebt ge denk ik weinig alternatief en de kwaliteit valt best mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
                  Het is eigelijk het enige stuur waarmee ik ooit heb gespeeld, dus vergelijken kan ik nie. Maar nooit geen problemen mee gehad en het geeft natuurlijk altijd een meerwaarde aan het rijde ivm de controller. Voor een xbox hebt ge denk ik weinig alternatief en de kwaliteit valt best mee.
                  En het sturen/rijgedrag? leuker als met een controler?
                  Is het rijgedrag hetzelfde als met een controler, dus niet slechter? Valt het sturen mee? driften ?

Comment

Net een calafornia gewonnen.
                    Nog eens de sportuitlaat-test gedaan, en hier merk je het verschil zeer goed.
                    Ferrari => Tubi .
                    Zonder uitlaat brult hij echt en is imo luider, met Tubi schreeuwt hij meer, klinkt hij hoger.. maar is niet luider denk ik .. Hier merk je het verschil wel goed, Blackfox?
                    Die heb ik ook vandaag of gisteren gekregen ja, maar ik vind dat maar een strontbak

Ik was niet van plan daar geld aan uit te geven, maar ik wil het wel eens proberen
                    Enkel uitlaat dus? Race of sport?

Comment

• Ja enkel uitlaat. Race
                      Zonder sportuitlaat brult hij en is hij imo luider dan met Tubi

Comment

• Nope, wederom bijna geen verschil. Hij klinkt precies wel iets anders tussen de 2000 en 6000 toeren, maar ik denk niet dat je het zou merken als je er niet op let...

Comment

• Ik heb een C4 VTS

Comment

En het sturen/rijgedrag? leuker als met een controler?
                            Is het rijgedrag hetzelfde als met een controler, dus niet slechter? Valt het sturen mee? driften ?
                            Leuker dan met een controler zeker en vast, maar driften is toch een pak moeilijker

Comment

• Mischien hangt de sound ook van uwe tv af ik zit hier met eene ouwe nes waar ik om de 2 minuten mene scart-kabel opnieuw moet insteken
                              2012 E92 Bmw 335i DKG
                              1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
                                Leuker dan met een controler zeker en vast, maar driften is toch een pak moeilijker
                                En zijn uw rondetijden beter met stuur ?
                                2012 E92 Bmw 335i DKG
                                1991 E30 320i

Comment

Mischien hangt de sound ook van uwe tv af ik zit hier met eene ouwe nes waar ik om de 2 minuten mene scart-kabel opnieuw moet insteken
                                  Het geluid van mijn tv staat uit, mss ligt het daaraan

Ah nee, wacht, dat gaat via mijn 5.1 surround

Comment

En zijn uw rondetijden beter met stuur ?
                                    Neen zeker niet Maar het stuur is wel veel gemakkelijker om zelf mee te schakelen

Comment

• Juist gekregen de 2008 Porsche #45 Flying Lizard 911 GT3-RSR

Level 33

Comment

• Kun je eigenlijk verschillende events combineren?

Nu vind ik het vrij vervelend dat ik eerst een event moet doen (van 4 bijvoorbeeld) met telkens dezelfde klasse en wagen en meteen daarna weer zo'n zondags world championship event.
                                        Op die manier heeft die kalender dus totaal geen nut, want de vrije dagen slaat hij gewoon over.

Dat zit imho bij gran turismo toch veel beter in elkaar...

Comment

• klopt, ik had ook verwacht dat je verschillende events kon doen,aangezien ze met een kalender werken.
                                          Dan was dit toch beter bij Forza 2.
                                          Ik vind dat ze toch wel wat steken hebben laten vallen bij Forza 3..
                                          Het rijgedrag is zeer realitisch, het aanbod wagens is inmens! Geluid is zeer realisch.
                                          Maar ze hadden toch meer aandacht mogen steken in het geluid als je een sportuitlaat steekt, en de events..
                                          Wat in Forza 2 allemaal wel goed in elkaar stak Als je een sportuitlaat zette in Forza 2 was het verschil direct hoorbaar, zelfs met een gewone street exhaust .

Comment

Working...
                                          X