Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• In elk game zitten wel kleine fouten .

Gamen ni zeveren das de boodschap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
      Kun je eigenlijk verschillende events combineren?

Nu vind ik het vrij vervelend dat ik eerst een event moet doen (van 4 bijvoorbeeld) met telkens dezelfde klasse en wagen en meteen daarna weer zo'n zondags world championship event.
      Op die manier heeft die kalender dus totaal geen nut, want de vrije dagen slaat hij gewoon over.

Dat zit imho bij gran turismo toch veel beter in elkaar...
      Als je gebruik maakt van de Event View of Event List of hoe het ook heet kan je combineren zoveel je wil .

Comment

• www.flickr.com/photos/bramvds
        www.last.fm/user/lender

Comment

• Oei wat ziet die reventon er fout uit in Aracio
          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Zalig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
              In elk game zitten wel kleine fouten .

Gamen ni zeveren das de boodschap

ben al gans het weekend bezig met te gamen,gisteren de eerste R3 race gedaan met subaru cusco ( tegen over f430 en gt3 srs en m3gt ) veel zweet verloren om de eerste plaats te blijven verdedigen

zal vanavond de prestatie van het weekend even vermelden

Comment

• Even een off-topic vraagje.
                Forza 2 is dit nog voor de gewone xdoos of voor de 360 al?
                En is dit een goed spel qua realisme enzo? Andrs zou ek mij da eerst eens durven aanschaffen.

Comment

• Dat is voor de 360.

En ik zou meteen gaan voor Forza 3 als je dan toch één van beide wil kopen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                    Dat is voor de 360.

Inderdaad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                      Als je gebruik maakt van de Event View of Event List of hoe het ook heet kan je combineren zoveel je wil .
                      Gouden tip!
                      thanks
                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• eindelijk het spel een kunnen verkennen

mijn bevindingen

zeer kleine letters om af te lezen op een gewone tv, mede door de weinig contrasterende kleuren.
                        erg fijn rijgedrag, lekker liftoff oversteer met de Abarth om daarna volledig de controle te verliezen dan heb ik nog een e30 gekocht om snel de rwd te testen deze breekt ook mooi uit maar niet zo goed te controleren. ik heb juist wel ondervonden dat de knoppen A en X die ik gebruik voor gas en rem (gelijk andere race games) gewoon een aan en uit functie zijn. dat word dus leren rijden met de orginele controls.
                        fuiimi kaido ziet er werkelijk fantastisch uit, wel aarsmoeilijk want mijn M3 zat rondom onder de schade. die tunnels zijn ook
                        de cd maakt erg veel lawaai
                        het lawaai dat uit de brera komt is wel dik in orde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                          Dat is voor de 360.

Probleem is dat ik nog een 360 moet kopen, dat zal tweedehands moeten want het budget laat het andrs niet toe, moet een 360 vinden voor 150€(liefst minder) want anders heb ek geen geld meer voor forza 3.
                          Maar dan is alles op.

TwijfUl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                            Probleem is dat ik nog een 360 moet kopen, dat zal tweedehands moeten want het budget laat het andrs niet toe, moet een 360 vinden voor 150€(liefst minder) want anders heb ek geen geld meer voor forza 3.
                            Maar dan is alles op.

TwijfUl
                            voor forza 2 moet ge zeker geen xbox 360 kopen, dan kunt ge u zeker met de 1 nog verder amuseren...
                            2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                            2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Pff, die GT3 wagens zijn toch nog een pak listiger dan de straatwagens, vooral bij het uitkomen van trage bochten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                Ik vind dat ze toch wel wat steken hebben laten vallen bij Forza 3..
                                Idd, de strijd is nog niet verloren voor Gran Turismo.
                                Als Polyphony digital iets doet aan het rijgedrag en het geluid zijn ze makkelijk beter dan Forza, maar daar vrees ik nu net wel voor...

Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                                Zijn dat niet de events die je al gedaan hebt?

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                zeer kleine letters om af te lezen op een gewone tv, mede door de weinig contrasterende kleuren.
                                Told you so

erg fijn rijgedrag, lekker liftoff oversteer met de Abarth om daarna volledig de controle te verliezen
                                Idd érg tailhappy dat ding

RWD vind ik nochtans perfect controleerbaar. E30 wel nog niet getest, maar de E36 en M3 GTR wel al, en die zijn zalig te driften.
                                911 GT3 rijdt ook subliem!

de cd maakt erg veel lawaai
                                Idd, dan heb je waarschijnlijk 1 van de oudere xdozen, net zoals ik.
                                CD1 installeren op de harde schijf verhelpt dat

Ik kreeg daarstraks wel groene strepen op het scherm, ik vrees dat de red ring of death weer niet ver weg is

Comment

• wat zijn jullie gamer tags hier voor eens online te racen he

momenteel amuseer ik mij met een '87 TransAm uitgeboord naar 6.3l en een set brede achterbanden

Comment

• Idd, dan heb je waarschijnlijk 1 van de oudere xdozen, net zoals ik.
                                    CD1 installeren op de harde schijf verhelpt dat

Ik kreeg daarstraks wel groene strepen op het scherm, ik vrees dat de red ring of death weer niet ver weg is [/QUOTE]

heb ik vandaag gedaan ja. zalig stil nu. hopelijk scheelt er niks met mijn doos..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                      wat zijn jullie gamer tags hier voor eens online te racen he
                                      Tenzij je Xbox Live Gold wilt kopen gaat dat niet lukken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                        Zijn dat niet de events die je al gedaan hebt?
                                        Events die je al gedaan hebt, waar je mee bezig bent, en die je nog moet doen.

Comment

• Nice, dalijk eens checken!

Comment

Working...
                                          X