Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nu vind ik het vrij vervelend dat ik eerst een event moet doen (van 4 bijvoorbeeld) met telkens dezelfde klasse en wagen en meteen daarna weer zo'n zondags world championship event.
Op die manier heeft die kalender dus totaal geen nut, want de vrije dagen slaat hij gewoon over.
Dat zit imho bij gran turismo toch veel beter in elkaar...
Als je gebruik maakt van de Event View of Event List of hoe het ook heet kan je combineren zoveel je wil .
ben al gans het weekend bezig met te gamen,gisteren de eerste R3 race gedaan met subaru cusco ( tegen over f430 en gt3 srs en m3gt ) veel zweet verloren om de eerste plaats te blijven verdedigen
zal vanavond de prestatie van het weekend even vermelden
Even een off-topic vraagje.
Forza 2 is dit nog voor de gewone xdoos of voor de 360 al?
En is dit een goed spel qua realisme enzo? Andrs zou ek mij da eerst eens durven aanschaffen.
zeer kleine letters om af te lezen op een gewone tv, mede door de weinig contrasterende kleuren.
erg fijn rijgedrag, lekker liftoff oversteer met de Abarth om daarna volledig de controle te verliezen dan heb ik nog een e30 gekocht om snel de rwd te testen deze breekt ook mooi uit maar niet zo goed te controleren. ik heb juist wel ondervonden dat de knoppen A en X die ik gebruik voor gas en rem (gelijk andere race games) gewoon een aan en uit functie zijn. dat word dus leren rijden met de orginele controls.
fuiimi kaido ziet er werkelijk fantastisch uit, wel aarsmoeilijk want mijn M3 zat rondom onder de schade. die tunnels zijn ook
de cd maakt erg veel lawaai
het lawaai dat uit de brera komt is wel dik in orde
En ik zou meteen gaan voor Forza 3 als je dan toch één van beide wil kopen?
Probleem is dat ik nog een 360 moet kopen, dat zal tweedehands moeten want het budget laat het andrs niet toe, moet een 360 vinden voor 150€(liefst minder) want anders heb ek geen geld meer voor forza 3.
Maar dan is alles op.
Probleem is dat ik nog een 360 moet kopen, dat zal tweedehands moeten want het budget laat het andrs niet toe, moet een 360 vinden voor 150€(liefst minder) want anders heb ek geen geld meer voor forza 3.
Maar dan is alles op.
TwijfUl
voor forza 2 moet ge zeker geen xbox 360 kopen, dan kunt ge u zeker met de 1 nog verder amuseren...
Ik vind dat ze toch wel wat steken hebben laten vallen bij Forza 3..
Idd, de strijd is nog niet verloren voor Gran Turismo.
Als Polyphony digital iets doet aan het rijgedrag en het geluid zijn ze makkelijk beter dan Forza, maar daar vrees ik nu net wel voor...
erg fijn rijgedrag, lekker liftoff oversteer met de Abarth om daarna volledig de controle te verliezen
Idd érg tailhappy dat ding
RWD vind ik nochtans perfect controleerbaar. E30 wel nog niet getest, maar de E36 en M3 GTR wel al, en die zijn zalig te driften.
911 GT3 rijdt ook subliem!
Comment