Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
    Tenzij je Xbox Live Gold wilt kopen gaat dat niet lukken.
    ik heb een maand gratis gold ofzo

Comment

• Nice.
      Een maand lang online kunnen spelen

Comment

Nice.
        Een maand lang online kunnen spelen
        jij normaal ook als je een nieuwe account maakt

Comment

• Ik wil een xdoos
          Als iemand eens ne goedkope weet staan, let me know

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
            jij normaal ook als je een nieuwe account maakt
            Ik heb gewoon silver gekregen. Geen idee waar ik gold moet gaan halen.

Comment

• test forza 3

na een weekend forza 3 getest te hebben :

* career : 19,9%
              * achievements xbox = 35 van de 50 ( 505G )
              * current credits : 633.156
              * cars in garage : 63
              * level : 37
              * races : 262
              * distance driven 1.843 km

eigenlijk had ik forza3 meer verwacht t.o.v forza2 ( op alle gebieden )

de tuning parts valt zwaar tegen ( veel te weinig keus in spoilers , velgen ,...)

de benchmark testcircuit had ik meer van verwacht ( obstakels,....)
              bij het startsignaal beweegt elke auto precies of het is een muscle car. ( zelfs ne twingo)

bij het designen van auto's kan je geen designs aan brengen op de ramen en soms op de aangepaste bumpers,hopen maar dat ze dat nog aanpassen zou goed van pas komen voor de pro.designers waarvan ik enkele ferme concepten heb tegen gekomen.
              dat bieden op concepts werkt frustrerend en verslavend ( spijtig dat er ne hoop brol tussen staat waardoor je veeeeel tijd verliest met de laad tijden )

heel plezant dat dragracen vooral spiltscreen

die ferrari fxx ( R3 class ) vlamt zalig door

Comment

Ik heb gewoon silver gekregen. Geen idee waar ik gold moet gaan halen.
                ik kon kiezen tussen 'yes i want gold' en 'no i dont want gold' of iets in die aard volgende menu stond er dat ik een maand gold kan proberen. heb ook al online geraced en naar de veilingen geweest.

Comment

• Oei, dalijk eens zien of ik dat nog kan veranderen dan

Comment

Oei, dalijk eens zien of ik dat nog kan veranderen dan
                    Welkom bij de toekomst van gaming en on line entertainment. Als een nieuw lid van Xbox Live® Gold heb je toegang tot demo's, trailers, downloads, toernooien, vrienden en je gamertag, je unieke digitale identiteit. Voor je 1 maand durende Xbox Live Gold-lidmaatschap krijg je alle beloningen, voorrechten en mogelijkheden die horen bij een Gold-lidmaatschap. Je lidmaatschap wordt na je gratis proefperiode van 1 maand automatisch gewijzigd in een Silver-lidmaatschap, tenzij je een nieuwe prepaid-kaart gebruikt of je opties voor verlenging van je lidmaatschap wijzigt. Je kunt details over prijzen bekijken in het gebied Accountbeheer van je gamerprofiel. Ga naar www.xbox.com/live/accounts voor informatie over het wijzigen of annuleren van je lidmaatschap en de regels voor het terugkrijgen van je geld.

dit staat in de mail

Comment

• Ik mag geen demo's downloade godverdomme omdat ik eene chip heb
                      2012 E92 Bmw 335i DKG
                      1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
                        Ik mag geen demo's downloade godverdomme omdat ik eene chip heb
                        besparen is niet altijd goed

Comment

Oei, dalijk eens zien of ik dat nog kan veranderen dan
                          Niet dus, toen ik me registreerde herkende hij mijn email als zijnde een reeds bestaande ID, ik kon dus nergens kiezen voor die 1 month trial, en nu ook niet meer

Microsoft
                          Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
                          Ik mag geen demo's downloade godverdomme omdat ik eene chip heb
                          Ben je dan normaal gezien niet volledig geband van Live?

Comment

Niet dus, toen ik me registreerde herkende hij mijn email als zijnde een reeds bestaande ID, ik kon dus nergens kiezen voor die 1 month trial, en nu ook niet meer

Microsoft

Ben je dan normaal gezien niet volledig geband van Live?
                            Ik toch nie in de vakantie zelfs ng live gold gehad
                            2012 E92 Bmw 335i DKG
                            1991 E30 320i

Comment

• Gewoon nieuwe gamertag aanmaken, dat kan je tot 3 keer na elkaar doen dacht ik en telkens krijg je een maand Gold gratis.

Comment

• es probere!
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                  Gewoon nieuwe gamertag aanmaken, dat kan je tot 3 keer na elkaar doen dacht ik en telkens krijg je een maand Gold gratis.
                                  Ben ik dan niet mijn save van forza kwijt?

Die eventlist is wel verrekte handig!

Comment

Ben ik dan niet mijn save van forza kwijt?
                                    Dat wel ja.

Comment

• Handig

Comment

• Fujimi Kaido met een e30 M3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                          Fujimi Kaido met een e30 M3
                                          e30 m3 is echt zeker als ge alle rijhulpmiddelen uitzet
                                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                                          1991 E30 320i

Comment

Working...
                                          X