Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenNice.
Een maand lang online kunnen spelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenjij normaal ook als je een nieuwe account maakt
Comment
-
test forza 3
na een weekend forza 3 getest te hebben :
* career : 19,9%
* achievements xbox = 35 van de 50 ( 505G )
* current credits : 633.156
* cars in garage : 63
* level : 37
* races : 262
* distance driven 1.843 km
eigenlijk had ik forza3 meer verwacht t.o.v forza2 ( op alle gebieden )
de tuning parts valt zwaar tegen ( veel te weinig keus in spoilers , velgen ,...)
de benchmark testcircuit had ik meer van verwacht ( obstakels,....)
bij het startsignaal beweegt elke auto precies of het is een muscle car. ( zelfs ne twingo)
bij het designen van auto's kan je geen designs aan brengen op de ramen en soms op de aangepaste bumpers,hopen maar dat ze dat nog aanpassen zou goed van pas komen voor de pro.designers waarvan ik enkele ferme concepten heb tegen gekomen.
dat bieden op concepts werkt frustrerend en verslavend ( spijtig dat er ne hoop brol tussen staat waardoor je veeeeel tijd verliest met de laad tijden )
heel plezant dat dragracen vooral spiltscreen
die ferrari fxx ( R3 class ) vlamt zalig door
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenIk heb gewoon silver gekregen. Geen idee waar ik gold moet gaan halen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenOei, dalijk eens zien of ik dat nog kan veranderen dan
dit staat in de mail
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenIk mag geen demo's downloade godverdomme omdat ik eene chip heb
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenOei, dalijk eens zien of ik dat nog kan veranderen dan
Microsoft
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenIk mag geen demo's downloade godverdomme omdat ik eene chip heb
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenNiet dus, toen ik me registreerde herkende hij mijn email als zijnde een reeds bestaande ID, ik kon dus nergens kiezen voor die 1 month trial, en nu ook niet meer
Microsoft
Ben je dan normaal gezien niet volledig geband van Live?2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenGewoon nieuwe gamertag aanmaken, dat kan je tot 3 keer na elkaar doen dacht ik en telkens krijg je een maand Gold gratis.
Die eventlist is wel verrekte handig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenBen ik dan niet mijn save van forza kwijt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenFujimi Kaido met een e30 M32012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
Comment