Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind nergens men code meer Kan je dat ergens opnieuw opvragen ?
    Of iemand die zijn gratis code nog heeft en nu een payment live heeft? Aangezien je blijkbaar 3x de gratis code kan invoeren
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• @Blackfox: 't werkt he!
      Gewoon een nieuw account aanmaken ( met een ander hotmail adres!) endan selecteren: I don't want a live gold account, en dan komt er op 't scherm dat je recht hebt op 1 maand live gold. Zo simpel is het, nu snel racen dat ik dikke bakken heb, en binne 2 dagen online race met wat forumleden?

name: AlexxAutoforum

Comment

• Mijn ID is rubmifer voor als er eens online geracet wordt hier

Mijn RSR. Vind dat wel plezant om zo met eigen nummerplaten te rijden, geeft het nog een persoonlijker tintje

www.flickr.com/photos/bramvds
        www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
          @Blackfox: 't werkt he!
          Gewoon een nieuw account aanmaken ( met een ander hotmail adres!) endan selecteren: I don't want a live gold account, en dan komt er op 't scherm dat je recht hebt op 1 maand live gold. Zo simpel is het, nu snel racen dat ik dikke bakken heb, en binne 2 dagen online race met wat forumleden?

name: AlexxAutoforum
          NineElevenBE

ik moet nog ook nog een tijdje sparen voor een dikke kar

Comment

• Vandaag een xdoosje gekocht met 60 gig hd, nog 3 maand live gold. En test drive unlimited, 2 call of duty's en moto gp 06. Direct achter forza geweest en is nu bezig met instaleeren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
              Vandaag een xdoosje gekocht met 60 gig hd, nog 3 maand live gold. En test drive unlimited, 2 call of duty's en moto gp 06. Direct achter forza geweest en is nu bezig met instaleeren
              hoeveel heb je betaald?

TDU is ook een schitterend spel alleen kwam het op ps2 niet tot zn recht

Comment

• Iemand zin om een potje te ringen?
                Mijn wagen zal de E36 M3 zijn, upgrade naar A klasse. Alleen toch ff zien of ik er niet beter een grote spoiler op zet, want hij kan wat nerveus zijn.
                www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                  Vandaag een xdoosje gekocht met 60 gig hd, nog 3 maand live gold. En test drive unlimited, 2 call of duty's en moto gp 06. Direct achter forza geweest en is nu bezig met instaleeren
                  Ik vind TDU nergens
                  Maar kzal het maar zo laten..
                  Paar dagen geleden nog een extra controler + oplader gekoch = 60 EUR
                  1 van de dagen nog een stuurtje kopen = 80 EUR + Forza 3 = 69 EUR.
                  't is goed geweest, anders gaat er hier iemand ni kunne lache thuis..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
                    Iemand zin om een potje te ringen?
                    Mijn wagen zal de E36 M3 zijn, upgrade naar A klasse. Alleen toch ff zien of ik er niet beter een grote spoiler op zet, want hij kan wat nerveus zijn.
                    Ik ben opnieuw begonnen (voor men live gold) en heb momenteel nog maar 98 k . Binnen een uurtje?

Comment

Ik ben opnieuw begonnen (voor men live gold) en heb momenteel nog maar 98 k . Binnen een uurtje?
                      Is goed. Stuur maar een invite als je klaar bent. (ID: rubmifer)
                      Zal je ook toevoegen sebiet.

Als er nog mensen zijn: niet aarzelen
                      www.last.fm/user/lender

Comment

• En moet je dan een group aanmaken of hoe zit dat?

Comment

• Mijn ringtoy

www.last.fm/user/lender

Comment

En moet je dan een group aanmaken of hoe zit dat?
                            Hoe bedoel je precies?
                            www.last.fm/user/lender

Comment

• Dat je een group moet hoste (aanmaken), bv. "Autoforum.be"
                              Endan de spelregels, bv. Enkel Klasse A
                              Endan kunnen andere leden in deze group komen , bv. max 8 spelers.

Comment

• kan iemand eens goed uitleggen hoe ik die nummerplaat van achter naar voor kopier? ik heb achteraan een simpel plaatje gemaakt en opgeslogen als mijn designs. nu staat deze enkel op de e30 en ik wil die op elke auto.

alvast bedankt

ik wil ook meeracen btw

Comment

Dat je een group moet hoste (aanmaken), bv. "Autoforum.be"
                                  Endan de spelregels, bv. Enkel Klasse A
                                  Endan kunnen andere leden in deze group komen , bv. max 8 spelers.
                                  Je kan ook gewoon private race aanvinken, en je friends inviten, zodat enkel bekenden gaan meedoen. Ergens in de instellingen kun je dan de gewenste klasse instellen.
                                  www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                    kan iemand eens goed uitleggen hoe ik die nummerplaat van achter naar voor kopier? ik heb achteraan een simpel plaatje gemaakt en opgeslogen als mijn designs. nu staat deze enkel op de e30 en ik wil die op elke auto.

alvast bedankt

ik wil ook meeracen btw
                                    Kan je niet gewoon vlug op de storefront een design voor een plaat downloaden?
                                    eens zoeken op 'belgian plate' en je vind er wel een paar Die downloaden, en dan bij 'create vinylgroup' de nummers en letters er bij voegen, en opslaan. En dan kan je die altijd direct plakken bij 'add decals', zo doe ik het ook, heel erg makkelijk.

Ik zal je zometeen toevoegen, zin om direct al te racen?
                                    www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
                                      Je kan ook gewoon private race aanvinken, en je friends inviten, zodat enkel bekenden gaan meedoen. Ergens in de instellingen kun je dan de gewenste klasse instellen.
                                      Oké, ik ga jullie nu op Xbox Dashboard toevoegen, en ik ga ook een E36 M3 kopen, wat finetunen.. momentje!

Comment

• In orde. Misschien ook handig als men de headset gebruikt, altijd gezellig
                                        www.last.fm/user/lender

Comment

• Net men headset te vonden, is er veel belangrijks gezegd?
                                          Het was echt wel fun zaliiiig , vanavond terug?
                                          btw: Lender.. die dragrace op 't einde , ik met de FXX jij met de Veyron ..

Comment

Working...
                                          X