Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenNet men headset te vonden, is er veel belangrijks gezegd?
Het was echt wel fun zaliiiig , vanavond terug?
btw: Lender.. die dragrace op 't einde , ik met de FXX jij met de Veyron ..
Nog eens ring, maar ditmaal verwacht ik wat meer tegenstand
De acceleratie van die Veyron (mijn is wel nog wat upgrade naar R800) is inderdaad zo belachelijk snel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenWas inderdaad gezellig, ik wil vanavond zeker weer eens.
Nog eens ring, maar ditmaal verwacht ik wat meer tegenstand
De acceleratie van die Veyron (mijn is wel nog wat upgrade naar R800) is inderdaad zo belachelijk snel
was ik eigenlijk goed verstaanbaar? er was bezoek thuis en ik ga me niet aanstellen door luid te roepen tegen de tv
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtenop de juiste manier is er geen vuiltje aan de lucht hoor
Mijn pm box staat open! (hitachi - LG zal ik alvast vermelden? )
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten@Blackfox: 't werkt he!
Gewoon een nieuw account aanmaken ( met een ander hotmail adres!) endan selecteren: I don't want a live gold account, en dan komt er op 't scherm dat je recht hebt op 1 maand live gold. Zo simpel is het, nu snel racen dat ik dikke bakken heb, en binne 2 dagen online race met wat forumleden?
name: AlexxAutoforum
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenJa klote ook, ik ga echt niet opnieuw beginnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten@FASTBART1 jij hebt het driften precies al goe onder de knie
het driften gaat nog steeds het beste bij gt5 met het stuurke ne controller ligt mij nie zogoed,maar het is wel plezant
btw ferm subke van block
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenhoelaat ongeveer? ik ben pas om 21:30 terug van de tafeltennis.
was ik eigenlijk goed verstaanbaar? er was bezoek thuis en ik ga me niet aanstellen door luid te roepen tegen de tv2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Ik heb gewoon een E36 gekocht, getuned en samen met Lender en nineEleven gespeeld, echt fun
Je kan trouwens ook met alle wagens rijden he, niet enkel met degene die je hebt gekocht. Dus je kan gewoon met een stock wagen rijden om online te gamen. En als je offline bent terug op je "echt" account
Boys, 21.45u ?!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Comment