Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
moesten jullie het rammen beu geraken, ge kunt uw tegenstanders instellen als ghosts, dan ziet ge mekaar wel maar kunt ge al ni meer uit de bocht geramd worden ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenMaar kan nog niet online omdat hij mijn draadloos netwerk niet vind
Comment
-
Weet iemand waarom ik steeds een 'player unreachable' bericht krijg?
Dan de session wil joinen? De eerste keer kon ik er wel in..
Voor de rest werken wel alle functies, en ik kan wel online gamen met forza 3.. enkel niet met vrienden2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Bekijk BerichtenIk heb wel een headset hoor! Die ligt in de doos.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenwaar wacht je dan op
Ik verstond er gisteren niets van, om altijd mijn tv zo luid te zetten...
Comment
-
Ok, iemand. Help mij eens even
Ik ben er in geslaagd verbinding via pc met internet te hebben op mijn xbox. Nu doe ik "Join Xbox Live"
e-mailadres enz. invullen, paswoord. Dan komen er 3 dingen (abonnementen) op mijn scherm, 12maanden, 6maanden of 1maand xbox live met de prijs erbij. Moet ik dan "I don't want gold live" nemen?
Als ik dat neem, dan komt er of ik payement info wil enz. of dat ik dat later wil.
En dan? Hoe komen jullie aan die gratis maand dan? Ik heb nog nooit xbox gehad of zoiets, dus normaal kennen die mijn e-mailadres toch niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenWeet iemand waarom ik steeds een 'player unreachable' bericht krijg?
Dan de session wil joinen? De eerste keer kon ik er wel in..
Voor de rest werken wel alle functies, en ik kan wel online gamen met forza 3.. enkel niet met vrienden
Was wel plezan gisterenavond. Leuke races gehad met de ML en Cayenne De Cayenne die toch mooi de race op fujimi Kaido gewonnen
De races met de wat tragere wagens zijn inderdaad wel leuker, omdat het makkelijker vechten is met andere mensen.
De race op Silverstone was wel lachen in de ML. Als ik achter de miura zat, zag ik die bijna niet eens omdat ik zo hoog zat
Comment
-
Deze morgend nog eens met Maxime geprobeerd, en nope..
Wel vreemd, want al men andere functies werken wel . Ook kan ik online gamen tegen anderen,enkel niet tegen men vrienden.
Komt altijd op ; dat ik tijdelijk geen verbinding heb en player unreachable.
En de eerste keer was er geen probleem, ging alles zo goed
Anders moet ik jullie vanavond eens uitnodigen ?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenDeze morgend nog eens met Maxime geprobeerd, en nope..
Wel vreemd, want al men andere functies werken wel . Ook kan ik online gamen tegen anderen,enkel niet tegen men vrienden.
Komt altijd op ; dat ik tijdelijk geen verbinding heb en player unreachable.
En de eerste keer was er geen probleem, ging alles zo goed
Anders moet ik jullie vanavond eens uitnodigen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Bekijk BerichtenGeen idee..
Ik verstond er gisteren niets van, om altijd mijn tv zo luid te zetten...
Comment
-
Wat plaatjes van de race op Suzuka
de start
De Conti gt in goede tijden
en slechte tijden
Comment
-
911's 1 serie. Beter in de bochten dan de cayenne, maar op kracht komt ie tekort
de jacht:
Eventjes in de spiegels kijken is al genoeg om op het gras te komen
Comment
-
Zij aan zij richting 130R.
Heb er nog 2 meer, maar mijn slots zijn vol, dus kon ik ze niet uploaden voorlopig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenis goed2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment