Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
    wel jammer dat maxime en benny geen headset hebben en dat alex niet binnen geraakte.
    Ik heb wel een headset hoor! Die ligt in de doos.
    Last edited by ; 03/11/2009, 09:00.

Comment

• moesten jullie het rammen beu geraken, ge kunt uw tegenstanders instellen als ghosts, dan ziet ge mekaar wel maar kunt ge al ni meer uit de bocht geramd worden ...
      2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
      2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• 150 € betaald.
        Heb nu een e36 M3 met 488kw
        Maar kan nog niet online omdat hij mijn draadloos netwerk niet vind
        Heb ook wel zin om tegen iemand te ringen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
          Maar kan nog niet online omdat hij mijn draadloos netwerk niet vind
          Heb je wel een draadloos dingetje eraan hangen?

Comment

• Weet iemand waarom ik steeds een 'player unreachable' bericht krijg?
            Dan de session wil joinen? De eerste keer kon ik er wel in..
            Voor de rest werken wel alle functies, en ik kan wel online gamen met forza 3.. enkel niet met vrienden
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Bekijk Berichten
              Ik heb wel een headset hoor! Die ligt in de doos.
              waar wacht je dan op

Comment

waar wacht je dan op
                Geen idee..
                Ik verstond er gisteren niets van, om altijd mijn tv zo luid te zetten...

Comment

• Ok, iemand. Help mij eens even

Ik ben er in geslaagd verbinding via pc met internet te hebben op mijn xbox. Nu doe ik "Join Xbox Live"

e-mailadres enz. invullen, paswoord. Dan komen er 3 dingen (abonnementen) op mijn scherm, 12maanden, 6maanden of 1maand xbox live met de prijs erbij. Moet ik dan "I don't want gold live" nemen?

Als ik dat neem, dan komt er of ik payement info wil enz. of dat ik dat later wil.

En dan? Hoe komen jullie aan die gratis maand dan? Ik heb nog nooit xbox gehad of zoiets, dus normaal kennen die mijn e-mailadres toch niet?

Comment

• Gewoon op: I don't want gold live klikken
                    Dan komt erop dat je 1 maand gratis GOLD te goed hebt

Comment

• En Ik Wil Terug Online Kunnen Game !!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                        Weet iemand waarom ik steeds een 'player unreachable' bericht krijg?
                        Dan de session wil joinen? De eerste keer kon ik er wel in..
                        Voor de rest werken wel alle functies, en ik kan wel online gamen met forza 3.. enkel niet met vrienden
                        Jammer dat je niet kon joinen inderdaad. Vanavond nog eens proberen

Was wel plezan gisterenavond. Leuke races gehad met de ML en Cayenne De Cayenne die toch mooi de race op fujimi Kaido gewonnen

De races met de wat tragere wagens zijn inderdaad wel leuker, omdat het makkelijker vechten is met andere mensen.

De race op Silverstone was wel lachen in de ML. Als ik achter de miura zat, zag ik die bijna niet eens omdat ik zo hoog zat
                        www.flickr.com/photos/bramvds
                        www.last.fm/user/lender

Comment

• Deze morgend nog eens met Maxime geprobeerd, en nope..
                          Wel vreemd, want al men andere functies werken wel . Ook kan ik online gamen tegen anderen,enkel niet tegen men vrienden.
                          Komt altijd op ; dat ik tijdelijk geen verbinding heb en player unreachable.
                          En de eerste keer was er geen probleem, ging alles zo goed
                          Anders moet ik jullie vanavond eens uitnodigen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                            Deze morgend nog eens met Maxime geprobeerd, en nope..
                            Wel vreemd, want al men andere functies werken wel . Ook kan ik online gamen tegen anderen,enkel niet tegen men vrienden.
                            Komt altijd op ; dat ik tijdelijk geen verbinding heb en player unreachable.
                            En de eerste keer was er geen probleem, ging alles zo goed
                            Anders moet ik jullie vanavond eens uitnodigen ?
                            is goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Bekijk Berichten
                              Geen idee..
                              Ik verstond er gisteren niets van, om altijd mijn tv zo luid te zetten...
                              het handige aan de headset is dat de spraak enkel naar de koptelefoon gaat en de tv gewoon het spel geluid afspeelt. dus

Comment

• Wat plaatjes van de race op Suzuka

de start

De Conti gt in goede tijden

en slechte tijden

www.last.fm/user/lender

Comment

• 911's 1 serie. Beter in de bochten dan de cayenne, maar op kracht komt ie tekort

de jacht:

Eventjes in de spiegels kijken is al genoeg om op het gras te komen

www.last.fm/user/lender

Comment

• Zij aan zij richting 130R.

Heb er nog 2 meer, maar mijn slots zijn vol, dus kon ik ze niet uploaden voorlopig
                                    www.last.fm/user/lender

Comment

is goed
                                      Was gisteren anders wel lachen op de ring , Lender was al 2 km voorop ofzo.. en ik constant haasje over aant spele met u, en maar drifte

Comment

• Wanneer krijg je zo'n gold live gratis maand aangeboden? Bij mij komt het er nog niet direct op. Ik heb nu wel Silver.

Comment

• Dat moet er normaal van het begin opkomen..
                                          Bij mij en Blackfox was het toch zo, en bij iedereen eigl ..
                                          Je hebt toch een nieuw e-mailadres gebruikt ?

Comment

Working...
                                          X