Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
    Dat moet er normaal van het begin opkomen..
    Bij mij en Blackfox was het toch zo, en bij iedereen eigl ..
    Je hebt toch een nieuw e-mailadres gebruikt ?

Dat van mij. Maar ik heb nog nooit mijn e-mail adres gebruikt voor xbox doeleinden, of telt dat niet?

Comment

• Normaal moet dat lukken.. vreemd .
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Was gisteren anders wel lachen op de ring , Lender was al 2 km voorop ofzo.. en ik constant haasje over aant spele met u, en maar drifte
        idd, gij nog vaak sideways
        met zo snelle auto's is de ring echt onmogelijk, veel te vaak in de muur gezeten

Comment

Normaal moet dat lukken.. vreemd .

Weer int zak gezet

Comment

• Ik wil eens tegen lender knallen

Comment

• Ja kheb zo'n draadloze adapter.
              Kan het zijn omdat mijn xbox beneden staat en mijn router boven?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                Ik wil eens tegen lender knallen
                Wie niet?

Zullen eens een potje ringen. Gij moogt de wagen kiezen
                www.flickr.com/photos/bramvds
                www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                  idd, gij nog vaak sideways
                  met zo snelle auto's is de ring echt onmogelijk, veel te vaak in de muur gezeten
                  En gecontroleerd! ..soms Men M3 vollenbak getuned , als ik maar een beetje gas gaf ging ie dwars
                  Ik wil nog eens, 'k vond het echt leuk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                    Ja kheb zo'n draadloze adapter.
                    Kan het zijn omdat mijn xbox beneden staat en mijn router boven?
                    Mijn xbox staat boven, en de router een verdieping lager, en dat is geen enkel probleem.
                    www.last.fm/user/lender

Comment

Ni moeilijk, men M3 vollenbak getuned , als ik maar een beetje gas gaf ging ie dwars
                      Ik heb er toch nog die spoiler opgezet. Was al heel wat beter
                      www.last.fm/user/lender

Comment

En gecontroleerd! ..soms Men M3 vollenbak getuned , als ik maar een beetje gas gaf ging ie dwars
                        mijn Trans Am had amper 250kw bij zo'n 5000 toeren, koppel dat aan een 4 bak met lange verhoudingen en de power komt goed aan de grond. op snelheid stond ik wel nergens

Comment

• Iemand idee'n om het te doen lukken ?

Comment

• Alexx, er zijn meerdere mensen met jouw probleem, 't lijkt allemaal richting jouw router te wijzen (NAT settings denk ik)...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                              Alexx, er zijn meerdere mensen met jouw probleem, 't lijkt allemaal richting jouw router te wijzen (NAT settings denk ik)...
                              Heb ik ook gelezen, maar dan stel ik mij de vraag:
                              Waarom lukte het de eerste keer dan wel zonder problemen? De eerste keer heb ik gespeeld met Lender en 911 .
                              De 2de keer, ' s avonds toen ik wou joinen met u,Lender,911 en Maxime lukte het niet .

En ik heb proberen men router instellingen te wijzigen.. ik steek dat cd'ke in men pc en hij vindt de router niet

Comment

Alexx, er zijn meerdere mensen met jouw probleem, 't lijkt allemaal richting jouw router te wijzen (NAT settings denk ik)...
                                Wat mag dat dan zijn die NAT settings en wat kan ik daaraan veranderen?

Comment

• weetikveel, daar heb ik geen details over gelezen

Comment

weetikveel, daar heb ik geen details over gelezen
                                    Fack, kwil egt eens online ringen met mn e36

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                                      Fack, kwil egt eens online ringen met mn e36
                                      Dat online race was echt dikke fun!
                                      Vooral wetende dat je met forummers aant race bent
                                      Effe dwars gaan om show te verkopen, tegenstander uitremmen, Jammer genoeg maar een paar sessies van mogen genieten

Comment

Dat online race was echt dikke fun!
                                        Vooral wetende dat je met forummers aant race bent
                                        Effe dwars gaan om show te verkopen, tegenstander uitremmen, Jammer genoeg maar een paar sessies van mogen genieten
                                        Dwars gaan met mn e36 is echt niet moeilijk, 488 kw in een e36, dat drift nog goed

Comment

• Misschien eens wat gamertags verzamelen ?
                                          • Pieter : Pieterfo AG
                                          • ..

Vul zelf maar aan

Comment

Working...
                                          X