Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
    hoeveel bar boost geeft dat ding wel niet?
    Te weinig, te laat en te kort.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
      Ready?
      Wie doet er nog mee ?
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Daar is niet veel goeds aan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
          Een paar van een race op de Ring:

Ik in de Ferrari, 911 in de M3

Alex in de Scud, black in de SL

Aan het jagen
          die velgen op die m3, welk merk en type is dat?
          1978 BMW E21 323i
          2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
          2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• Shit dat was zalig

Sorry voor mijn king of the road gedrag met de T-reg, maar dat ding vraagt er gewoon om
            Heb zo clean mogelijk proberen te rijden, maar op het laatste NineEleven blokkeren was echt wel lachen *bats* "Benny klootzak" Heerlijk

Zalige mazoutketel eigelijk.

Comment

• Ik moet dringend Forza3 eens gaan kopen precies

Comment

• Road America is echt wel een fijn circuit, ideaal voor de american muscle op de recht stukken (en dat zijn er veel) iedereen inhalen en dan hij het remmen en in de bochten weer moeten vechten voor uw positie. Road Atlanta dan, ideaal voor kleine lichte wagens gelijk de Evora die Alex een keer had. gisteren ook meegereden en dat is echt wel een pareltje Q7 en RR zijn daar wat onhandig, desondanks was de power zeer welkom op de min of meer rechte lijn, afremmen is een andere zaak weeral.

te veel om op te noemen eigenlijk, mijn ma zei nog van "gij zit daar constant met een smile op" echt waar zelden zo plezier gehad aan een game

Comment

• Ik vond die RR nog best goed rijden!

Maar met die SUV's zie je dus echt niet of er iemand langs je rijdt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouterr Bekijk Berichten
                    • Pieter : Pieterfo AG
                    • BlackFox Legend
                    • AlexxAutoforum
                    • SplenterBE
                    • NineElevenBE
                    • ..
                    Lio deluxe: echt een lompe naam man ik heb mene van een kameraad afgekocht en ik had geen goesting om die naam te veranderen of een nieuw acount aan te maken
                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                    1991 E30 320i

Comment

Shit dat was zalig

Sorry voor mijn king of the road gedrag met de T-reg, maar dat ding vraagt er gewoon om
                      Heb zo clean mogelijk proberen te rijden, maar op het laatste NineEleven blokkeren was echt wel lachen *bats* "Benny klootzak" Heerlijk

Zalige mazoutketel eigelijk.
                      Mr. Van Baanrammer
                      Met zijn suv

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                        Road America is echt wel een fijn circuit, ideaal voor de american muscle op de recht stukken (en dat zijn er veel) iedereen inhalen en dan hij het remmen en in de bochten weer moeten vechten voor uw positie. Road Atlanta dan, ideaal voor kleine lichte wagens gelijk de Evora die Alex een keer had. gisteren ook meegereden en dat is echt wel een pareltje Q7 en RR zijn daar wat onhandig, desondanks was de power zeer welkom op de min of meer rechte lijn, afremmen is een andere zaak weeral.

te veel om op te noemen eigenlijk, mijn ma zei nog van "gij zit daar constant met een smile op" echt waar zelden zo plezier gehad aan een game
                        Leuke races idd! Vreemd dat men headset niet meer werke
                        Road America en Road Atlanta zijn zeker circuits om te onthoude!

Comment

• Ik heb mijn eigen T-reg gekocht

Comment

• Wie verveelt er zich ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                              Wie verveelt er zich ?
                              Ik, en ja kwil spelen, ma tluk F*cking nie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                                Ik, en ja kwil spelen, ma tluk F*cking nie
                                Had ik u gisteren ni 26keer uitgenodigd??

Comment

Had ik u gisteren ni 26keer uitgenodigd??
                                  Rond hoelaat?

Comment

Rond hoelaat?
                                    Pieter en nog iets..
                                    22u

Comment

Pieter en nog iets..
                                      22u
                                      Mijn account naam is SplenterBE
                                      Zin om nu eens vlug te proberen?
                                      Dan leg ek vlug mijn xbox aan en speel ek forza.
                                      Maar tga wss tg nie lukken, want hij kan geen verbinding maken met mijn draadloos netwerk

Comment

Mijn account naam is SplenterBE
                                        Zin om nu eens vlug te proberen?
                                        Dan leg ek vlug mijn xbox aan en speel ek forza.
                                        Maar tga wss tg nie lukken, want hij kan geen verbinding maken met mijn draadloos netwerk
                                        Ja laat 't dan maar he Als je geen verbinding hebt

Comment

Pieter en nog iets..
                                          22u
                                          Dat was ik Alexx , nog 's bedankt om mij uit te nodigen , maar ik heb problemen met die NAT-settings , maar er stond daje gwoon ff modem aan en uit moest zetten , dat gaat ik vandaag 's doen en dan zou dat normaal wel moeten lukken , toch merci voor de uitnodigingen

Comment

Working...
                                          X