Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenTe weinig, te laat en te kort.
Wie doet er nog mee ?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenTe weinig, te laat en te kort.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenEen paar van een race op de Ring:
Ik in de Ferrari, 911 in de M3
Alex in de Scud, black in de SL
Aan het jagen
Comment
-
Shit dat was zalig
Sorry voor mijn king of the road gedrag met de T-reg, maar dat ding vraagt er gewoon om
Heb zo clean mogelijk proberen te rijden, maar op het laatste NineEleven blokkeren was echt wel lachen *bats* "Benny klootzak" Heerlijk
Zalige mazoutketel eigelijk.
Comment
-
Road America is echt wel een fijn circuit, ideaal voor de american muscle op de recht stukken (en dat zijn er veel) iedereen inhalen en dan hij het remmen en in de bochten weer moeten vechten voor uw positie. Road Atlanta dan, ideaal voor kleine lichte wagens gelijk de Evora die Alex een keer had. gisteren ook meegereden en dat is echt wel een pareltje Q7 en RR zijn daar wat onhandig, desondanks was de power zeer welkom op de min of meer rechte lijn, afremmen is een andere zaak weeral.
te veel om op te noemen eigenlijk, mijn ma zei nog van "gij zit daar constant met een smile op" echt waar zelden zo plezier gehad aan een game
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouterr Bekijk Berichten- Pieter : Pieterfo AG
- BlackFox Legend
- AlexxAutoforum
- SplenterBE
- NineElevenBE
- ..
2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenShit dat was zalig
Sorry voor mijn king of the road gedrag met de T-reg, maar dat ding vraagt er gewoon om
Heb zo clean mogelijk proberen te rijden, maar op het laatste NineEleven blokkeren was echt wel lachen *bats* "Benny klootzak" Heerlijk
Zalige mazoutketel eigelijk.
Met zijn suv2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenRoad America is echt wel een fijn circuit, ideaal voor de american muscle op de recht stukken (en dat zijn er veel) iedereen inhalen en dan hij het remmen en in de bochten weer moeten vechten voor uw positie. Road Atlanta dan, ideaal voor kleine lichte wagens gelijk de Evora die Alex een keer had. gisteren ook meegereden en dat is echt wel een pareltje Q7 en RR zijn daar wat onhandig, desondanks was de power zeer welkom op de min of meer rechte lijn, afremmen is een andere zaak weeral.
te veel om op te noemen eigenlijk, mijn ma zei nog van "gij zit daar constant met een smile op" echt waar zelden zo plezier gehad aan een game
Road America en Road Atlanta zijn zeker circuits om te onthoude!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenWie verveelt er zich ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenIk, en ja kwil spelen, ma tluk F*cking nie
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenHad ik u gisteren ni 26keer uitgenodigd??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenRond hoelaat?
22u2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenPieter en nog iets..
22u
Zin om nu eens vlug te proberen?
Dan leg ek vlug mijn xbox aan en speel ek forza.
Maar tga wss tg nie lukken, want hij kan geen verbinding maken met mijn draadloos netwerk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenMijn account naam is SplenterBE
Zin om nu eens vlug te proberen?
Dan leg ek vlug mijn xbox aan en speel ek forza.
Maar tga wss tg nie lukken, want hij kan geen verbinding maken met mijn draadloos netwerk2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenPieter en nog iets..
22u
Comment
Comment