Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenYup !
Ik wil nog een upgrade en dan ben ik ook klaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenJapanse import dan?
Want al die Japanse hebben dat ook, omdat ze daaro begrensd zijn op 180.
Maar lijkt me vreemd dat een Jag dat zou hebben
MPH mss?
Comment
-
manman, wat een geschifte bak is die Ferrari FXX. Grip dat die heeft! Net een rit op de Ring achter de rug en zelfs met alle hulpmiddelen uit hoef je amper te doseren. Dat ding kleeft echt aan de grond. Zelfs op Flugplatz (of hoe noemt die jump redelijk in het begin) kwam ie niet van de grond. Daar ga ik nog veel mee winnen denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenZwaar onder de indruk van mijne T-reg precies
Niet vergeten dat ik jullie kan horen wanneer jullie jullie strategie bespreken eh
Comment
-
Idd, die t-reg maat
Fack op de ring, ik moest constant heel miniem gas geven, da spel zet hem vant minste, wel ambetant zoals nu op de ring wanneer het egt snel moet gaan, maar ik ben onder de indruk en idd, jou nismo( dacht ek?) is wel wat sneller. Maar kben toch content met mn e36'tje.
Ik citeer pieter efkes op het eerste rechte stuk vn de nordschleife de eerste keer : ' Fack maat, wat een beest die bmw die gaat gewoon los over mn supperlegera ! '
Fack toen voelde ek mij efkes goe
Comment
-
Die Nismo is niet van mij, die was dus compleet standaard
Maar dat ging idd wel goed, en uwe E36 is op een rechte lijn toch serieus snel
Maar tegen de Veyron moest ik toch ff alles uit de kast sleuren, damn
En tijdens het driften viel halverwege mijn controller uit wegens lege batterijen, MIDDEN in een drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenDie Nismo is niet van mij, die was dus compleet standaard
Maar dat ging idd wel goed, en uwe E36 is op een rechte lijn toch serieus snel
Maar tegen de Veyron moest ik toch ff alles uit de kast sleuren, damn
En tijdens het driften viel halverwege mijn controller uit wegens lege batterijen, MIDDEN in een drift
Maar kon bijna niet starten, altijd wheelspin tot 100 km/h da suckt wel.
Daarna haalde ek u altijd in, was wel slecht komen als ek zo nog 10 meter van u over de lijn reed
Twas fun !
Comment
Comment