Ik ook
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenSorry jongens, even pauze
T-reg
Al kunnen die banden toch moeilijk overweg met al dat koppel en dat gewicht, die staan meteen rood
Met de Q7 ben ik toch van plan een Veyron killer te maken
en daarna : @ NineEleven: ey is dat dieje johnny met zijne M3 niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk BerichtenDaarnet op de Ring : Wohoo check mij gaan met mijn FXX , eh wacht , is dat nu een Touareg die mij nu voorbijsteekt?
en daarna : @ NineEleven: ey is dat dieje johnny met zijne M3 niet?
en nine eleven met zene johny-bak jah2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenDalijk wat season play om sponsorgeld voor de Q7 te verdienen
Ik moet en zal een Veyronkiller creëren die op diesel rijdt
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenZit nu aan level 49, gaat best vooruit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenDalijk wat season play om sponsorgeld voor de Q7 te verdienen
Ik moet en zal een Veyronkiller creëren die op diesel rijdtOorspronkelijk geplaatst door Wouterr Bekijk BerichtenWelke motoren kan je daar allemaal inlepelen?Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenGeen idee!
Ik hoop die van de R10 TDI
In de Touey kon ik niets anders lepelen
Dan gaat hij best hard!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Bekijk BerichtenIn de Q7 kan je de R10 TDI steken.
Dan gaat hij best hard!
kan je die motor ook nog opvoeren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenAls jullie je wagen sneller maken, wat passen jullie dan nog allemaal aan?
Ik enkel race remmen en vering
Iemand effe racen , net ne red bull op , zit vol energie!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Bekijk BerichtenIn de Q7 kan je de R10 TDI steken.
Dan gaat hij best hard!
Ik vrees toch dat het met de Q7 niet gaat lukken om een Veyron killer te maken
Maar dat houdt me niet tegen om het met een andere SUV te proberen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenJa, maar de originele motor heeft blijkbaar veel meer potentieel dan die R10...
Ik vrees toch dat het met de Q7 niet gaat lukken om een Veyron killer te maken
Maar dat houdt me niet tegen om het met een andere SUV te proberen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichtenengine swap offcourse
Iemand effe racen , net ne red bull op , zit vol energie!
Ik invite, wa peisde?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenZit nu aan level 49, gaat best vooruit
hoeveel percent uitgespeeld in career mode want die levels stellen niet veel voor in nfs shift is dat ook zo eens level 50 en dan begint het pas
Comment
Comment