Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
    't was weer leuk!
    Timo uwe Saab
    En ook kennis gemaakt met Benny zijn toua duelletjes tegen men scuderia
    En Maxime die ofwel op het gras reed of anders bochten afsnijd
    Zelden zo hard gelachen met een racegame!
    Saab gaat lekker ja zit rond de 650 pk, laatste stap is +- 800 pk, parts zijn al gekocht maar hij wordt onhandelbaar met meer pk's dus ik zal de tuning file nog wat moeten verfijnen...

De Touey.. zal niet veel gescheeld hebben met mijn Saab van 0-160, en de Saab haalt dat in minder dan 6 seconden... Dan zo een Touareg dat gewoon zien volgen...

Ritje op de Kaido-berg met onze E30's, ik die m'n start 'n beetje mis (te weinig wheelspin) en daarna zij aan zij door die eerste tunnel... DTM sound...

Dan, ik ga mij na een bepaalde race ne Leffe uitgieten, ik kom terug en sta met een lichtjes geupgrade Lexus IS-F ineens tegen een Scud en een ZR1... Niet kunnen volgen uiteraard...
    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Even copyke gemaakt van mijn koets

Last edited by ; 06/11/2009, 01:57.

Comment

• Kan je een 997 S kopen en daar een Aerokit opzetten? Of moet je dan een GT3 kopen?

Ik ga vanavond een XBox Elite Forza Edition kopen en ik wil mijn auto namaken Als er iemand niet weet wat doen, mag hij altijd mijn striping en nummerplaat namaken :p

Comment

't was weer leuk!
          En Maxime die ofwel op het gras reed of anders bochten afsnijd
          Zelden zo hard gelachen met een racegame!
          Tja.. Als je meermaals overkop vliegt met de CGT is de fun er ook af..
          Sorry voor het duwen Alex...

Comment

• Krijg je een jeep als je een bepaald driver level hebt , of moet je er zelf een koopt?

Anders koop ik een Touareg , en rij ik ermee naar Blackfox Tuning.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
              Kan je een 997 S kopen en daar een Aerokit opzetten? Of moet je dan een GT3 kopen?

Ik ga vanavond een XBox Elite Forza Edition kopen en ik wil mijn auto namaken Als er iemand niet weet wat doen, mag hij altijd mijn striping en nummerplaat namaken :p
              Zal sebiet eens de nummerplaat maken zie. Zal ze wel te koop (lees 100 credits ofzo) op de storefront. Is die achievement ook al gedaan.
              www.flickr.com/photos/bramvds
              www.last.fm/user/lender

Comment

• Ik heb net heel m'n xbox zooi eens naar de woonkamer gesleurd om hem eens op het net aan te sluiten (heb geen internet verbinding in m'n kamer) Dan kan ik eindelijk eens alles downloaden wat ik bij die limited collector's edition heb gekregen. Ik zag hier pas die oude Ferrari Testa Rossa op de foto's en ik was al vergeten dat ik die hiermee kon downloaden. Word weer een fijn dagje verlof vandaag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
                  Zal sebiet eens de nummerplaat maken zie. Zal ze wel te koop (lees 100 credits ofzo) op de storefront. Is die achievement ook al gedaan.
                  Je mag mijn nr. plaat ook altijd maken
                  596-AAF *hint*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Bekijk Berichten
                    Je mag mijn nr. plaat ook altijd maken
                    596-AAF *hint*
                    Shit, blijkbaar kan ik da niet, aangezien die vinyl group locked is, waardoor ik die niet meer kan uploaden.
                    www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
                      Shit, blijkbaar kan ik da niet, aangezien die vinyl group locked is, waardoor ik die niet meer kan uploaden.
                      Geen probleem..
                      Ik zal het zelf nog wel eens proberen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Bekijk Berichten
                        Geen probleem..
                        Ik zal het zelf nog wel eens proberen.
                        Raceke ?
                        We zijn wel aan elkaar gewaagd.. op het asfalt, maar ook in 't gras of tegen de vangrail
                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Raceke ?
                          We zijn wel aan elkaar gewaagd.. op het asfalt, maar ook in 't gras of tegen de vangrail
                          Straks.

Comment

• Je kan op 2 manieren de tourist uithangen:

Rustig in het Zuiden:

www.last.fm/user/lender

Comment

• Of op de Ring

Heerlijke bak trouwens die DBS. Ook prima driftbaar. Rondje ring al driftend is geen enkel probleem.
                              www.last.fm/user/lender

Comment

• Iemand toerke doen?

BTW , krijg je nu een jeep of moet ik er een kopen , 'k moet het nu wel weten

Comment

• Volgens mij krijg je gene...

Comment

• Begin maar te sparen, de T-reg kost rond de 68k geloof ik en er zit voor 180k aan onderdelen in

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                      Begin maar te sparen, de T-reg kost rond de 68k geloof ik en er zit voor 180k aan onderdelen in
                                      putain , kheb just genoeg voor ene met een sportuitlaatje , LOL
                                      mja , kga hem wel al kopen

Comment

• Heb me dan ook maar een XBOX 360 gekocht met het spel. Het eerste gedacht is WOW.
                                        Ik zit wel met problemen om hem aan te sluiten op het net. Ik probeer hem te koppelen aan ons network via de draadloze router van onze belgacom digital tv maar zonder succes... Als iemand me zou kunnen helpen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                                          Heb me dan ook maar een XBOX 360 gekocht met het spel. Het eerste gedacht is WOW.
                                          Ik zit wel met problemen om hem aan te sluiten op het net. Ik probeer hem te koppelen aan ons network via de draadloze router van onze belgacom digital tv maar zonder succes... Als iemand me zou kunnen helpen?

?

Comment

Working...
                                          X