Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
mijn Touareg is ook bijna klaar
maar eerst een presentatie maken voor Communicatie. toch zalig als uw medestudent de hele week zn gsm niet beantwoord en ik nu tot 17u heb om wat in elkaar te flansen
Tis toch wel bijna DE perfectie die kar hoor
Hoe is die gesteld met zijn sound? Interieurpic?
Interieur is heel waarheidsgetrouw, kan ook niet anders
Geluid is zalig! Vooral als je door een tunnel raast Ik pak altijd ff hotlap, rij naar een tunnel, en amuseer me daar wat. Elke keer een geluids orgasme
Interieur is heel waarheidsgetrouw, kan ook niet anders
Geluid is zalig! Vooral als je door een tunnel raast Ik pak altijd ff hotlap, rij naar een tunnel, en amuseer me daar wat. Elke keer een geluids orgasme
pff E36 M3 is toch een stuk geiler
gewoon opzettelijk de begrenzer aantikken, zo vet geluid
ik ehb mene e30 eh beetje opgevoerd hehe tis echt een beest er valt wel nie mee te rijden als traction control en stability control uitstaan zelfs tijdens driftwedstrijden laat ik mene stabilty control aanstaan
Damnit, ik wil een Xbox360 met Forza 3... Beetje zot als je al een PS3 hebt é...
Hoe zit dat met die engineswaps? Kan je dan bijvoorbeeld een R32 Golf 2 maken?
En is Xbox online nog altijd betalend?
Damnit, ik wil een Xbox360 met Forza 3... Beetje zot als je al een PS3 hebt é...
Hoe zit dat met die engineswaps? Kan je dan bijvoorbeeld een R32 Golf 2 maken?
En is Xbox online nog altijd betalend?
ik ehb mene e30 eh beetje opgevoerd hehe tis echt een beest er valt wel nie mee te rijden als traction control en stability control uitstaan zelfs tijdens driftwedstrijden laat ik mene stabilty control aanstaan
Comment