Oorspronkelijk geplaatst door Maxime
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenJa wist ik, maar dacht dat het misschien anders op te lossen viel. Alvast bedankt Maxime en mss tot straks online
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenPieter, ik invite u, cva ?
Comment
-
Ik ga eerst eten. Als er daarna nog gereden wordt kom ik wel af
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenOf op de Ring
Heerlijke bak trouwens die DBS. Ook prima driftbaar. Rondje ring al driftend is geen enkel probleem.
Hoe is die gesteld met zijn sound? Interieurpic?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenik stel voor dat iemand een fully loaded RR, X5, Dodge Ram, Saleen Supercab maakt
kunne we lekker SUV racen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenMijn SUV's staan warm, bring it on.
maar eerst een presentatie maken voor Communicatie. toch zalig als uw medestudent de hele week zn gsm niet beantwoord en ik nu tot 17u heb om wat in elkaar te flansen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenTis toch wel bijna DE perfectie die kar hoor
Hoe is die gesteld met zijn sound? Interieurpic?
Geluid is zalig! Vooral als je door een tunnel raast Ik pak altijd ff hotlap, rij naar een tunnel, en amuseer me daar wat. Elke keer een geluids orgasme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenInterieur is heel waarheidsgetrouw, kan ook niet anders
Geluid is zalig! Vooral als je door een tunnel raast Ik pak altijd ff hotlap, rij naar een tunnel, en amuseer me daar wat. Elke keer een geluids orgasme
gewoon opzettelijk de begrenzer aantikken, zo vet geluid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenDaarom dat je zo traag bent, je zit constant in de begrenzer te rammen
ik kan niet benadrukken hoe zalig dat kot rijd, echt FAK
Comment
-
ik ehb mene e30 eh beetje opgevoerd hehe tis echt een beest er valt wel nie mee te rijden als traction control en stability control uitstaan zelfs tijdens driftwedstrijden laat ik mene stabilty control aanstaan2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk BerichtenDamnit, ik wil een Xbox360 met Forza 3... Beetje zot als je al een PS3 hebt é...
Hoe zit dat met die engineswaps? Kan je dan bijvoorbeeld een R32 Golf 2 maken?
En is Xbox online nog altijd betalend?
Ja en ja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichtenik ehb mene e30 eh beetje opgevoerd hehe tis echt een beest er valt wel nie mee te rijden als traction control en stability control uitstaan zelfs tijdens driftwedstrijden laat ik mene stabilty control aanstaan
Comment
Comment